Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Bettan - 15 oktober 2010 13:47

Denna vecka har de inte blitt något gymmat,

vilket känns kasst!

Verkligen dåligt.

Samvetet sviker mig.


Men jag har ju mått skit,

och varit sjuk.

Det måste jag acceptera!

Och gymma ska man INTE

göra då.


Men ändå känns de kasst!

Jag som vart så duktig,

uppe två dagar i veckan

klockan fem.

I bara två veckors tid dock,

men jag är ändå så STOLT!


Hoppas på att feber ger med sig nu,

tror jag är näst intill feber fri idag.

De känns bättre!

Hoppas på att jag blir frisk nu i helgen,

så jag är fit for fight till gymmet

nästa vecka..

Funderar då på att ta TRE dagar,

haha!

Bara för jag missat en vecka nu,

men jag ska inte säg för mycket.

Bara som jag tänkt än så länge..


Ska iaf inte göra nåt ansträngade i helgen,

på sin höjd promenare i skog och mark

med dogsen..

Vilket jag kan göra lugnt och harmoniskt.

MYS!!!


Sidan gör inte lika ont,

sover om nätterna.

På alla håll och kanter..

Gör endast ont vis djupa andetag,

som sist då läkaren trodde de

var njursten.

Men när de visade negativt för de,

sa hon nån muskelinfektion.

Så det kör vi på,

säkert en muskelinfektion.

Får härda ut och bita ihop!


Nu kom min älskade sambo med

fika/frallor!

GOTT!

Vad dagen erbjuder får vi se,

antagligen ett par filmer idag igen..

Snart sitt/ligg sår,

haha!

"love have me"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards