Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Bettan - 16 oktober 2010 19:55

Trots vi har 4 jyckar själva,

ställer vi själv klart upp för

våra vänner med hund.

Alltid!


Idag och imon är det dogsen

i Hopatäppet som passas.

www.ritous.se

Stefan körde dit vid 9tiden idag,

jag stannade hemma och rastade

Bosse & Egon.


Avlöste Stefan ett par timmar

nu på eftermiddagen,

har var hemma och fixade lite.

Under tiden rastade jag Bill,

en timme lr så.

Underbart väder!

Och så underbart vacker

natur i Hopatäppet!


Stefan tog med sig pizza,

gott!

Sen hjälptes vi åt att ge

alla mat.

13 stycken för att vara exakt!

Det tar sin lilla tid,

och vi behövde vara två.


Antagligen blir de att jag kör

till Hopatäppet tidigt imon bitti.

Hjälper till med matandet lixom.

Sen hur dagen blir de får vi se..


Beror på när Irene & Gunder är hemma oxå.

Men dem behöver komma iväg,

så dem får ta den tiden dem behöver ju!

Vi har ändå inget planerat direkt imon..


Jag ska iaf försöka plantera min ljung

och silverekar i ett par krukor.

Jag och pappsen hann med ett stads besök

idag oxå..

Alltid lika kul att shoppa med pappa!

Då vi är likadana, tar lika lång tid på oss.

Även om de bara är i mataffärer..

Sån är vi <3


Nu börjar de snart en film på

kanal plus jag ska se.

Ljusen är tända,

godiset är i skålen..

Enda som saknas är mannen min,

men jag överlever,

dessutom mer godis till mig..

HAHA <3


Filmen är av romantisk/komedi.

Inget jag i vanliga fall gillar alls!

Nej, trots jag är tjej är de inget

för mig alls..

Men de var nåt med denna trailern,

som jag fastnade för..

Får ge den en chans iaf!


Trevlig Lördag!

"would you stay?"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards