Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Bettan - 13 oktober 2010 18:37

Inte sovit riktigt på två nätter,

och inatt kom det feber med.

SUCK!


Imon är det jag som ringer Gladan (min läkare).

Måste reda ut vad som är fel

på min rygg/sida/lunga..

Där av att jag inte sovit,

kan inte sova på höger sida.



Så fort jag försökt vända mig,

har jag typ skrikigt.

Verkligen tur att Stefan han sover

hårt som han gör..

Annars hade han lätt vaknat varje gång.


Smärtan kan beskrivas med då jag

hade misstänkt njursten.

Men vilket de inte var.

Då var de vänster sida,

nu höger.

FAN!

Vad är detta?

ORKAR INTE!!!


Stefan körde på kursen ikväll,

han är bäst min älskade sambo <3

Då vi inte vill missa några gånger,

och förra veckan inställt.

Och fan vad jag sett fram emot idag,

sen händer detta mig!

Snacka om att jag Är sur.


Ska nu baka äppelpaj,

är så sjukt gotta sugen.

Lingonveckan är på ingång,

så sötbegäret är StarkT!..

Ska sen se om jag kan inta

en skön position i soffan..

Får väl sitta upp om de

inte går att ligga...


BLÄ!

Mycket gnäll nu,

även mycket tycka synd om mig själv.

Men de får man när man är sjuk!

"I wanna be the only girl"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards