Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

Morgonpigg med hjälpmedel.

Av Bettan - 4 februari 2012 11:25

För mig finns det inget som heter morgonpigg.

Jag tror det är helt jävla omöjligt för någon

att vakna om morgnarna och vara pigga.

Lixom pigga direkt och bara ösa på...


Nej, morgonpigghet finns inte.

Iaf inte om ni frågar mig!

Eller är de bara min svartsjuka

som talar nu?...


Då jag gärna velat vart pigg VARJE morgon.

Vakna pigg och utvilad.

Tänk om något sådant fanns...

Det vore nice :)


Men just idag, idag och de kommande

veckorna kommer jag vakna pigg och utvilad.

Jag kommer göra det...

Men på mitt sätt är det fusk!

Det gälls inte!

Då det inte sker av egen fri vilja..


Min pigghet bottnar i mina mediciner.

Det är dem som gör det.

Dem förvandlar mig.

De gör mig till någon som jag egentligen

inte är..


Jag blir en morgonpigg och utvilad person,

till en som har svårt och sitta stilla

och vill mest göra nåt hela tiden.

Det är den jag blir nu!

Det är denna jag kommer var nu

kommande veckor...


Och helt ärligt ÄLSKAR jag det.

Det är LJUVLIGT.

Men så fel, så fel fel fel!


Önskar jag kunde vara denna pigga

och fullt ös medvetslösa person

hela tiden, MEN utan mediciner Så Klart!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards