Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Bettan - 4 juli 2012 23:30

Ett sms från en vän:

"sugen på däckhäng?"


Hur kan man tacka nej?!

Omöjligt!


Haft en toppen kväll med

mycket prat och skratt.

Så ljuvligt! <3


Och det stora pluset är att

vi suttit ute ända tills 23.00

Underbart!

En vacker och ljuvlig sommarkväll :)


Saknade dock VÄRME.

Om jag ska klaga, haha,

Så kunde ett par eller två par

plusgrader mera inte skadat.

MEN man kan inte få allt :)

Och dessutom finns de ju alltid

en filt att snå om sig, Gött!


Ser fram emot flera såna här

kvällar för det är verkligen toppen!

Gör gott, känns gott, är gott.

Det Går Bra Nu!

Känns bra Nu..






Av Bettan - 4 juli 2012 18:40




"Det bästa i livet är oväntat - eftersom det inte var förväntat"

Av Bettan - 4 juli 2012 17:11

Helt ärligt, varenda dag jag bestämt mig

för att sola lite granna, ja då försvinner solen.

VARJE GÅNG.


Kanske går en timme lr två, men sen, ja då

går den i moln.

Typiskt eller otur?!


Tråkigt iaf, irriterande.

Inte så sommaren ska va.

SOL HELA TIDEN, tack!


Speciellt idag med när jag köpt

ny (svindyr) solkräm.

Och att smörja sig på ryggen själv,

HAHA, vilken jävla cirkus.

Katastrof vad ovig man är i armarna.


Kan ju säg att idag blidde jag Extra Sur

när solen försvann, just med tanke på

vilket stå-hej jag hade när jag skulle

smörja mig själv på ryggen...

I ONÖDAN dessutom, suck.


Jag är iaf sjukt glad & tacksam att jag inte

kör iväg på olika ställen för att sola & bada.

Utan gör det här hemma!

Hade jag gett mig iväg och solen försvunnit,

ojoj, då kan vi snacka om jag surat, hehe :)




Av Bettan - 4 juli 2012 13:30

Det här med att vara singel är ju inte min grej.

Jag är som tappad framför ett tåg, helt ärligt.

Jag vet inte hur man flirtar, inte heller vet

jag om någon flirtar med mig...

Eller bara är trevlig?!

Men mot en trevlig man kan ju man flirta,

asså jag kan ju lätt lägga ut en krok.

Eller jag borde kunna.. Eller!?

Men djävulen på min högra axel stoppar mig,

han viskar snällt och manipulerande:

"gå, bara fortsätt gå istället.

han menar inget av det han säger"

Men fan idag ångrar jag verkligen att jag

inte flirtade, haha!

Det har plågat mig här hemma i solstolen nu.

Va fan ska jag vara så feg för?

Va fan är jag rädd för?

Det är ju bara ord, lite roligt, lite glatt...

Men NEJ, jag är så jävla missanpassad

vad det gäller singellivet och det här

med flirta...

PINSAMT!

Mannen i kassan i en affär i stan,

är sjukt trevlig.

Och Så Klart ser han ju bra ut med!...

Har sett han där förr.

Han är butiksbeträde och inte jobbat

där SÅ länge.

Men herregud han passar verkligen med

att jobba i affär, trevligheten är lixom ALLT.

Och NEJ han  flirtade säkert inte,

han var säkert bara trevlig och nyfiken.

Men JAG kunde ju flirtat tillbaka,

OM jag bara kommit på orden jag SKULLE

sagt liiiiite tidigare än när jag redan kommit

ut i bil jävlen, SUCK!

Så typiskt mig att vara efterklok..


"Du har rätt så några tatueringar?"


"Ja det har ju blivit en hel del genom åren."


"Vet du hur många du har?"


"Nej jag har slutat att räkna.

Bäst så."


"Haha, ja kanske det.

En vän till mig ska göra HELA sin

kropp till en enda tatuering, lite galen."


"Haha, ja så mycket är ju inte jätte fint,

men alla tycker vi olika"


"Sant, men han har blitt som ung på nytt,

nu är han 39 & började när han var 33."


"Oj, så sent?

Men har man väl börjat, kan man inte sluta.

Och där spelar nog inte åldern någon roll."


"Ja det är nog så det är,

då många som är tatuerade har mer än En"

Mina helt brillanta ide och ord,

finns som ni ser INTE med i vårat

samtal här, haha!

Hade jag haft lite mera stake,

lite mera självförtroende och min

Egentligen Stora Käft med mig idag..

Hade jag svarat :


"Nej, men du kan få mitt nummer så kan

du själv få räkna dem!?"


På fråga nr två!

YEAH RIGHT, vilken drömvärld

tror jag att jag lever i?

Jag och mitt blyga jag är så pass,

FEGA..


Det är inte alltid BRA att vara efterklok,

då detta idag gett mig ånger..

Förtjänar en stor käftsmäll för detta,

haha :)




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards