Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Bettan - 25 juli 2012 22:45

Länge sedan sådan här lycka och välbehag

infann sig i mitt numera kallahjärta..

Men fan vilken fantastisk dag!


Huset är sålt!

(om ingen olycka så som brand, jordbävning lr översvämning inträffar)

Inom en snar framtiden kommer jag ta

klivet ut i verkligenheten.

Ut ur det gamla och in i något nytt.

Något nytt, spännande och helt Oplanerat.

En helt ny värld, och FUCK så nice de känns!

ÄNTLIGEN kommer jag få vända blad i min bok,

och öppna ett helt nytt kapitel...

En känsla med så många känslor att den inte

går att beskrivas med ord!


Och tro inte det fantastiska slutar här, nej nej.

Efter lunch blev det fika och allmänt häng i

Svängsta hos Martina för mig och Emilai.

Och vad mer kan man begära?!

Att umgås och träffa vännerna är så

satans HÄRLIGT. Lycka!


Och ikväll blev det promenad

och häng vid stranden i Elleholm

med Anna.

En bekant, en gamal skolkamrat.

En tjej som sprider så mycket

glädje och skratt, helt otroligt!

Hoppas på att vi ses snart igen :)

Förstår ni nu vilken fucking jävla

lycko dag jag haft idag!!??

Ett lyckorus jag hoppas hålla i sig,

Mer än just idag!..





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards