Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Bettan - 14 juli 2012 11:30

Är vi ute förtidigt eller letar vi bara fel?

I Söndags hittade vi tre små små gulingar,

igår blidde de kanske de dubbla men

de var med i mini-size.


Vi vet de finns, då en vän till oss

hittat EN LITER kantareller.

Och vi gick så klart där hon gått,

men nej... haha!


Svampplockning är nog inget för mig och Fija.

Vi har helt klart andra talanger som vi är

SÅ mycket bättre på ;)

Men trots vi inte hittar svamp har vi för

jävla trevligt mitt ute i skogen.

Mycket prat om livet, framtiden

och delade meningar om saker & ting.

Men diskutioner är alltid kul :)



     

Fyra labradorer som var jävligt nöjda med dagen igår.

De struntade fullständigt i svamp eller inte.

Deras glädje och lycka för att de fick springa lösa i skogen,

är så fantastisk!

  

Min lycka och glädje när jag såg Bill komma såhär,

nej den var inte så stark.

Men jag kan inte annat än & skratta åt honom.

Typiskt han!

Och jag vet det, det är en risk jag tar när jag släpper han lös.


Nu tänkte jag bege mig ut i skogen här hemma vid,

för att kolla turen efter kantareller.

Titta kan man ju iaf lixom :)



När jag väl är hemma igen väntar något gott till mig iaf.

 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards