Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Bettan - 26 juli 2012 22:00


Scooby Doo

     

Syskon kärlek!

 

Doris

     

Livsfarligt besök, hehe ;)

Ett besök med så mycket glädje och lycka.

Fan jag hade kunnat tillbringa timmar med de små underverken,

helt otroligt!

   

Livet med hund är Fantastiskt.

Av Bettan - 26 juli 2012 13:15

För bara en vecka sedan, till och med

innan de vart 100% att huset var sålt,

kände jag stress!

En stress över allt som ska packas,

allt som ska göras.

Jag ville börja med En Gång.


Allt inne som ska ner i lådor,

papper ska soteras,

saker ska delas upp.

Hundgårdar som ska plockas ner,

för att sedan sättas upp igen.

Staket som ska upp och fan & hans moster ;)


Och det är så JAG i ett nötskal.

Varför känna stress?!

För helvete tre månader till flytt....

Suck.


MEN, haha MEN!

Ifår försvann stressen,

idag är den som borta..

Jag varken vill eller känner stress nu.

Big No No!


Det är Äntligen sommar och sol!

Nu vill jag bara ligga ute i solstolen,

ta åt mig av alla strålar...

Ut varmt och hur ont de än gör i huden,

SKA jag ligga där.

Jag behöver det! Jag måste det!

För när man fryser så jävla möt som jag,

måste jag passa på att få värme när

jag verkligen Kan.


Tror jag ska fortsätta att ta de lugnt

hela helgen oxå.

Bara vara, låta det här smälta in.

Fundera över livet och framtiden,

bara vara...

Ja, det låter bra!

Nästa vecka kan jag ta tag i saker

och ting känner jag..

GUD vilken bra ide detta blev!







Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards