Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Bettan - 3 februari 2010 21:35

Skillnaden mellan migrän och huvudvärk,

är som skillanden mellan natt och dag.

 

Vilket jag vet att folk inte förstår.

Någon som inte haft migrän,

har INGEN ANING om hur det är.

Vilken jävla smärta det ger en.

 

Och jag skriver inte det för att jag vill att någon ska tycka synd om mig,

ABSOLUT INTE!

Skriver det för jag vill att folk ska förstå den stora jävla skillnaden

mellan migrän och huvudvärk...

 

Och jag är så trött på folk som lägger sig i och säger att

"huvudvärk går ju över på en dag"

Eller när folk frågar på jobb vad som vatt fel på mig,

då jag varit hemma två dagar.

När man säger migrän,

ler dem hånfullt och att dem inte tror en är så satans uppenbart!

 

Fråga fan inte om du inte vill ha ett rakt svar!

Har du inte haft migrän,

yttra dig inte!

 

Jag blir så trött!


Något som där emot gör mig pigg och glad,

är att vågen visade 59 kilo minus!!!

Nice, I am still going down   



Lois <----- Allt jag skriver är ju en tolknings fråga och det är upp till var och en att tolka som dem vill! Men kom ihåg, ingen har tvingat dig läsa...

 

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards