Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Bettan - 13 februari 2010 20:30

Nej någon städning lr plock och fix blev det inte idag,

och det är inte för att jag inte kände för det.

Utan för att tiden den gick åt till annat helt enkelt.

Så det kan bli ibland..

Men det kommer ju en dag imon oxå   


Och om inget annat kan jag nog få en del gjort i veckan oxå,

jobbar ju förmiddag så kvällarna ligger fria fram för mig.

Men jag hoppas verkligen det blir gjort imon,

känner att jag vill det!

Efter att jobbat är man inte sååå pigg.


Har inget planerat imon förutom promenader och förhoppningsvis pulk åkning med Billan, haha.

Idag blev de oxå en hel del promenader,

iaf två.

Och det var förjävla härligt!

Så satans gött väder!

Hade kunnat gått, gått och gått...

Men det blev en 1½ timme med Bosse och Egon.

Sen en timme med Bill.

Fett nice!


Hann iaf hämta hem byrån vi ska ha i hallen idag,

från mamms och papps.

Så att jag har ännu mera att fixa och dona med imon, hehe!

Det är en byrå som tillhörde min mormor,

kanske inte jätte snygg att se på.

Men sånt bryr jag mig inte om.

Den är speciell för mig,

den var min mormor.

Och att ha något som var hennes här,

känns bra.

Det påminner mig om henne.

Och hon var världens bästa mormor!

Så jag har mer än gärna hennes byrå hos mig.

Har även en hel del tavlor som var mormors

som ska upp lite här och där här hemma var tanken.

Lite sånt som jag behöver fixa och dona med imon,

hänga upp tavlor.

Kommer bli både roligt och snyggt   

 

Jag har som jag skrev en hel del saker från mormor,

även en del tavlor från farfar.

Och det är sånt,

sånt som betyder nåt för mig!

Sånt som jag vill ska pryda mina väggar.

Sån är jag,

och jag är jävligt glad för det   


Sitter just nu och slö tittar på Mello (melodifestivalen)

verkligen INGEN höjdare.

Det var de inte förra lördag heller,

man blir besviken.

Inga roliga artister alls,

och likadant där så var de förra lördagen med..

Varför tittar jag då?

Haha, jadu det är en bra fråga.

Men jag gillar ju Mello,

alltid gjort!

Det är lite som droger,

jag måste se de helt enkelt   


Trevlig Lördag <3

 

"we can work it out"

Av Bettan - 13 februari 2010 10:21

Ja just ja, STÄDA.

Haha, den lusten har inte infunnit säg ännu,

uppstigen för 20 minuter sen.

SÅ det som lockar mest just nu

är ju att sova igen   


Haha, ska äta lite frukost sen gå in till byn tänkte jag.

VÅr tur att köpa harry boy nämligen.

Och chansen att vinna miljoner vill jag inte missa.

Spelar man inte kan man inte vinna!

 

Och nej jag är inte en spel missbrukare,

vi delar harry boy med mor och far.

Köper varannan vecka.

Vi spelar på lotto, en enda bricka varje vecka.

Vi har en lott i postkodmiljonären

och en gång i månaden får vi 4 triss hem.

Det är inte mycket,

men vi spelar iaf och som jag skrev..

Det måste man annars har man ingen chans att vinna!

För det är dem mååånga miljonerna jag drömmer om   


Snöat hela natten här och det håller fortfarande på.

Säkert kommit 20 cm till...

Gött!!!

Härligt med snö, är det vinter ska det vara snö.

Önskar varje vinter var såhär,

kallt och mycket snö lääänge!


Nu när jag går in till byn kommer jag gå förbi där gymmet ska vara,

måste se till att läsa på affischerna dem satt upp.

Hoppas på bra öppnings erbjudande!!!   


Nahe frukost och sen försöka komma i städ stämming,

om inget annat får jag väl tillbringa dagen ute i snön.

Det är iaf kul och mysigt!


"love love love I want your love"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards