Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Bettan - 17 februari 2010 16:04

199kr kommer det kosta på gymmet här i Mörrum,

men bara för dem 50 första medlemskapen.

Det är deras öppnings erbjudande..


Jag sitter och väntar på Stefan,

sen ska vi gå in till byn med alla dogsen och lösa detta.

Lär väl bli på ett år antar jag,

och det är verkligen billigt.


Om man jämnför för vad de kostar annars,

tror de låg på 399kr på Motiva i Karlshamn.

Usch!

Verkligen härligt att få första året så billigt ju   


Ingen annan Mörrums bo som läser min blogg och tänkt börja på gymmet???


Denna veckan har verkligen gått snabbt hitintills,

för jävla härligt!

Hoppas de fortsätter i samma snabba tackt på jobb de två kommande dagarna som är kvar av denna vecka..

SNART HELG IGEN!!!   


Vid 19.00 tiden ska vi infinna oss på bruks i stan,

lite möte där.

Då vi satt upp oss på att hjälpa till där,

men allt möjligt..

Ska verkligen bli kul att bli mera aktiv där.

Hjälpa till på tävlingar och sånt spännande,

ser jag verkligen fram emot.

Man lär sig så mycket med ju   


Trevlig Onsdag kväll på er <3


"you only got one life"






Av Bettan - 17 februari 2010 05:41

Jag verkar vara den enda levande människa jag känner,

som INTE bryr sig ett skit om OS.

Jag kan INTE vara mindre intresserad än jag är.

OS, VM, EM och allt som har med sport att göra,

det bekommer mig inte det minsta!


Jag skiter fullständigt i att någon från Sverige vinner guld där,

lr får en silver medalj där..

Usch!


Jag har Alltid varit helt jävla ointresserad av sport,

vilket jag tror kommer hålla i sig.

Blääää!


Sitta och fördriva dyrbar vaken tid för att se någon jaga en puck,

lr åka skidor ner för en brant bake..

Meningen med det?


Såg dock när han den där Björn Ferry tog guld igår,

då Stefan låg och tittade på det och jag försökta föra en konversation med honom.

Men som ni vet har karlar svårt att göra två saker samtidigt, haha   

Men vad var de att titta på?

Jag kände inte mig gladare lr stoltare som svensk för att han tog guld,

det bekom mig inte det minsta...


Och Stefans klockan ringde vid halv två inatt,

hockey visst.

Haha, lr skulle vatt.

De måste varit otydliga i tidningen.

Men jag har oxå sett de stå den 17/2 hockey,

men tydligen är de inatt istället.

Skumt!

Och vilken stiger upp mitt i natta för att se hockey?

Haha jo min Stefan och säkert mååånga andra,

vilket jag tycker är helt sjukt.

Även där är de att slösa med dyrbar tid.

Sömn som är så gött och viktigt   


Onsdag redan,

underbart!

Det går framåt och de gillar vi skarpt <3

 

"visst känns de som om kärleken väntar?"



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards