Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Bettan - 21 februari 2010 15:09

Min förkylning är ett faktum,

den är här.

Och det är jobbigt.

Näsan rinnger och huet de värker av allt snor som dras in sekund efter sekund.

En hushålls rulle får bli min bästa vän idag,

så jag kan snyta ut istället för att dra in.

Hoppas på att huevärken försvinner av detta..


Men peppar peppar ta i trä,

så har jag inte ont i halsen !?

Det är bara förkylning som gäller,

och jag hoppas verkligen de förbli så.

Och att den blir kortvarig.

Vill inte vara sjuk,

hatar att inte må bra!

Vill alltid känna mig 100%!!!


Inte råd att vara hemma från jobb,

så de blir att stå ut där.

Och som sagt hoppas de inte blir värre.


2 års kalaset nästa Söndag med ju,

inte kan jag vara förkyld och gå dit.

Hemska tanke och missa denna tillställning!!!

Måste försöka bli bra nu, snabbt!..


Inte orkat göra ett skit idag,

helt matt och fördärvad.

Tände just kaminen,

då jag är frösen trotts vi har 21 grader inne, haha!

Nu blir det soffan under min filt,

ska fortsätta kolla på på Dr House.

Började se första säsongen igår kväll..

Denna underbara serie! <3

 

"I wish you a happy life"


Av Bettan - 21 februari 2010 11:30

Jag blev verkligen inte förvånad igår på MELLO,

klart lilla Darin går vidare.

Alla fjortisars våta dröm...

SUCK!

Hans låt var inte bra,

den sög!

Lugna låtar har inte att göra i MELLO,

det är MIN åsikt!


Klart den där andra var bra som gick till final,

den svängde och så.

Men jag hejade ändå på Alcazar.

Dem är alltid bra!

Fan vi kunde väl prova skicka dem till STORA finalen nån gång,

så många gånger dem vatt med i MELLO,

så förtjänar dem det!

Dessutom tror ja dem har en chans...   


Ska strax äta lite frukost,

rostat bröd, marmelad och ost.

Satan så fint!


Efter det blir de en vända till stan,

måste till apoteket.

Tråkigt men sant..

Efter detta upptåg blir de att aktivera mina vildar,

vi får se vad vi hittar på idag..

Inte bestämt mig riktigt än   

Stefan han körde just och jobbade,

gött de... Extra pengar är aldrig fel, haha!

 

Lite jobbigt att han ska köra så långt i detta väder,

men han kör ju alltid lugnt påstår han.

Får lita på han där, hehe!

Snöar som satan här nu igen,

och jag älskar det!

Det är så mysigt med All snö,

vi ska vara glad vi har snö för en vinters skull.

Och folk borde sluta gnälla..

Det är ju såhär en vinter ska vara,

MyckeT snö!

Det enda jag tröttnat på är att skotta undan skiten,

haha!

Får ta de senare idag när jag har motivation..

Måste vakna till redigt och hela den där biten först, hehe!


Nu ska jag ta och ringa tillbaka till världens bästa Emilie,

hon ringde innan när sömntutan jag sov..

Vill veta allt om deras bröllopsresa   

Ska även fråga henne om hon hört nåt av sin kusin,

som är lr håller på att utbilda sig till tatuerare.

Och jag har givetvis frågat om hon skulle vilja märka mig,

vilket hon gjorde.

Bara hon är hemma och den biten.

Hon bor och pluggar i malmö nämligen.

Jag är mycket tatuerings sugen,

har en hel del projekt jag vill göra.

Men samtidigt känner jag att nån kan vänta tills hösten.

Då har jag ju tränat på gym ett tag och hoppas förändrat kroppen en del,

haha!   

Den som lever får se helt enkelt!

 

Trevlig Söndag <3


"but that was when I ruled the worl"

 


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards