Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Bettan - 28 februari 2010 20:52

 

Härligt att se denna glädje för Nalle Puh boken jag köpte.

(målarbok & kritor, hårspännen & kläder hade jag oxå köpt)


Dagen den har tillbringats hemma hos Martina, Thea & Christian.

Då lill snäckan Thea fyllde 2 år idag.

Ett mycket trevligt kalas,

härliga människor och massa god mat & desserter   

 

                          

Kul med kalas tyckte Thea bus   



                                            

Den goda och fina tårtan!



 

TACK, Martina med familj för ett trevligt kalas <3

Av Bettan - 28 februari 2010 09:49

Utställningen igår gick bra.

Synd bara att det var så litet

och så mycket folk!

Ingen utställning jag rekommenderar,

och åka dit igen kommer jag inte göra.

Men dagen igår var trevlig   

 

Egon kom två,

och vi är nöjda.

Stefan blir alltid lite små sur när dem inte vinner,

hehe!

Men såna är ju karlar   

 

Det var ju bara Egon som var med oss igår,

men även jag fick ställe en hund.

En västgötaspets!

Det är en liten söt hund..

 

Bill's uppfödare har även västgötaspets uppfödning.

Och hon skulle in i labbe ringen samtidigt som västgötaspetsarna skulle in..

Brukar vara så och det är så typiskt!

Men själv klart ställde jag upp och tog in Kvasta i ringen, de gick bra. Hon kom 2:a.

Kul att ställa ut en annan ras,

testa lixom.

De enda jag var rädd för var att jag skulle trampa på stackarn, men nej då..

Jag är nöjd med min insats   

 

http://ritous.se/  <------ Bill's uppfödares hemsida   

 

Om jag skulle försöka äta lite,

sen masa iväg mig för en promenad med dogsen.

Ljuvligt väder!

Sol och fågelsång, mys!!!

Det jobbiga är att de töar...

Men jag längtar nog tills snön är borta nu,

vill ha vår!

Vår och barmarker.

Då ska det inhandlas löpar skor,

och mina inlines ska rastas!

 (så stefan slipper påpeka hur mycket jag åkt med dem)

FAN vad skoj jag kommer få det,

haha   

 

Välkommen önskar jag Våren nu   

 

 

"how do you know?"


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards