Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Bettan - 15 februari 2010 05:36

Igår kväll när sängen den kallade kunde jag inte sova,

jag låg och funderade på allt möjligt.

Det ena lädde till det andra och så vidare..

Jobbigt!

Men en sak som jag bestämde mig för var att jag ska dra ner på det goda,

om helgerna.

Denna helg har jag käkat glass Fredag, Lördag och Söndag.

Vilket gav mig ett jävligt dåligt samvete!


Då jag inte äter mycket varje gång,

men det är iaf tre dagar.

Vilket jag inte ska göra om bestämde jag mig för.

Ska göra det till en dag,

jag ska banne mig välja dag att käka nåt gott på.

Punkt slut!


Får väl säga till mitt försvar att jag går och väntar på mens,

då är jag så sjukt sugen på massa gott.

Inget specifikt,

utan bara sött och gott!

Men inte ens det ska jag ha som en ursäkt längre..

Nej nej, en gång i veckan räcker min själ   


Måndag och jag längtar redan massa till nästa helg,

helg som är så UNDERBART!

Men vågen den visade 61 kilo MINUS,

så det känns bra!

En dag som denna och Måndag känns inte så jobbigt   


Har ju förresten glömt skriva att jag även bytt storlek i byxorna på jobb,

nu står det S som i smal i både tunika och byxor.

Whhhoooooo, lite onödig fakta till er, haha!


Trevlig Måndag <3


"ensam är svag"



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards