Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Bettan - 12 februari 2010 20:13

Både igår och idag hae jag varit väldigt städ sugen,

haha, lustigt nu!

Nog första gången i mitt liv..


Inte bara just städ sugen utan fixa och dona sugen.

Jag tänker på det ena jag vill göra hemma

och så dyker det andra upp..

Haha och nu i slut ändan är det en hel del för mig att göra.


Hoppas verkligen mitt sug efter detta återstår både imon och på söndag oxå,

så fall ska jag nog allt se till att få en hel del gjort.

Nice!


När man verkligen vet hur man vill ha det,

och vad man vill göra.

Ja då går det lätt som en plätt ju.

Ser verkligen fram emot denna helgen min själ,

trots allt jag fått upp i min hjärna att göra här hemma.


Så klart kommer de bli promenader med dogsen där emellan,

långa och härliga var min tanke.. GÖTT!

En annan kul grej jag ska göra är att åka pulka,

efter Bill.

Hihi, köpte mig en knall rosa pulka på konsum innan.

Så jävla nice!

Det ska verkligen bli spännande, haha!

Bild lovar jag kommer på detta påhitt   


Nu ska jag njuta framför tv är till Lets dance,

alla ljus är tända och det sprakar ifrån kamin..

Härliga vinter!


"don't look behind you"


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards