Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Bettan - 2 januari 2011 22:15

     


Vågar inte ens tänka efter hur länge speglen har stått mot

en vägg i sovrummet.

Men NU sitter den där,

härligt!!!

 

Bättre sen än aldrig lixom!

 

Känns komiskt att vi ens har en helkroppsspegel nu,

aldrig kunde jag drömma om det.

Då jag alltid hatat speglar.

Alltid nöjt mig med toa speglen,

att se ansiktet har lixom räckt.

 

Men nu känns det skönt med en spegel,

faktiskt.

Inte att jag gillar att spegla mig,

men i klädval & liknande situationer kan det

ju vara bra att ha..

HAHA!

  

 

Minusgraderna är tillbaka,

underbart!!!

Jag vill inte ha plus grader,

och jag vill definitivt inte att snön försvinner.

Jag vill ha kallt och vinter!!

Trots jag klagar på det,

så älskar jag snön och minusgraderna.

  

Vädret idag var verkligen toppen!

Klarblå himmel, sol & minusgrader,

ljuvligt!

Det blev en sväng upp till Hopatäppet

och en promenad i skogen,

mycket behagligt!

 

Givetvis tog vi en fika och snackade massa,

följt av valpmys.

Jag anser mig själv som en bra kennelflicka, hehe!!

 

    

3 veckor imorgon, tiden den går verkligen Snabbt.

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards