Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Bettan - 24 januari 2011 18:04

Det jobbiga samtalet till läkaren

ÄR ringt och besöket är gjort.

Inte alls så farligt som jag trodde!


Förutom att hon skällde på mig,

DE gjorde mig väldigt paff!!


INGET FÖR DEN KÄNSLIGA

ATT LÄSA HÄR UNDER!!!


Jag har varit kass i magen i över

en månad.

Inte vanligt kass i magen,

utan detta är något jag aldrig

varit med om innan.


Jag har inte gått på dass mer

än vanligt och inte heller

har jag mått dåligt på något

annat sätt.

Inget illamående och inga

magsmärtor.

Och det jag har smittar inte,

för ingen i min närhet har

fått dålig mage!


Men magen den har inte vatt

bra helt enkelt.

Haha, jag sparar er detaljerna!


Andledningen till att doktor glad

skällde en aning på mig,

Är att när man jobbar med livsmedel

som jag gör..

Får man enligt lag inte jobba

om man har diarre.

(men då jag inte ansett mig

som sjuk. har jag ju jobbat.)


Där av sjukskrev hon mig.

Ska lämna avföringsprov,

som det ska tas odlingar på.

Visar dem inget blir de röntgen

av tjocktarmen.

För att något är galet det

har jag helt klart märkt.

Det är verkligen inte som det ska.


Hoppas väl att odlingen ska ge nåt

svar antar jag, eller?

För en röntgen genom ändtarmen,

NEJ de vill jag helst vara utan.


Brrrrr, hemska tanke!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards