Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Bettan - 25 januari 2011 21:41

 


JAG VET INTE!!!


Men vad spelar det för roll?!

Den är MIN.

Den satt som en smäck,

och satan så FIN!


HAHA!

Värsta impuls köpet,

men fan den skrek efter mig!

Från sin plats i REA katalogen

ifrån Halens.





Av Bettan - 25 januari 2011 16:33

 

Min shopping runda idag,

skulle ju bara innehållit mat.

Men då jag körde In i stan,

för att besöka Synsam.

Linsvätskan var snart slut.

Och jag pakerade så lämpligt vid HemmaKväll.

HAHA!


Så gjorde jag ett besök,

och köpte med mig två boxar hem.

Weeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii!!!

  

Har säsong 4 kvar att se av de boxar

jag köpte i höstas.

SÅ jag kollade nätet härom dagen

på priser för säsong 5 & 6.

5:an var billigare på HemmaKväll,

och säsong 6 har inte kommit ut än.


Så vad passade inte bättre än att handla

2 boxar idag för 499kr!

Ett klipp helt klart.

Så de fick bli min andra favvo serie,

Bones säsong 2 dessutom då 1 redan står i hyllan.


NICE!!!

Dock har de blivit lite tv/film tittande nu förtiden.

Jag prioriterar annat helt klart.

Men de e gött att ha hemma,

för tillfällen då tid finns lixom.

  

Fick även med mig gotte hem,

tyvärr!!!

MEN det var ju sååå billigt,

kunde inte låta bli!

 

5 kr för påsen ahlgrens

och 10kr för båda chockladen.

Ingen aning om chockladen är god,

men jag blev sååå nyfiken på smaken!

  


Av Bettan - 25 januari 2011 10:00

Det finns många som INTE gillar

all reklam man får hem i lådan.

Men jag gör det!


Lika roligt varje Måndag,

när den har kommit.

Man tar en macka, ett glas mjölk

sen njuter med vid köksbordet en stund,

efter jobbet.

Det är reklamen ifrån posten som jag

gillar mest, eller den jag får hem

i lådan lixom.


Den andra söndags reklamen läser

jag hemma hos mammsen & pappsen.

Då pappa jobbar med detta.

SÅ den slipper jag gärna i lådan.


Inte alltid det är bra erbjudanden,

men idag var det då tusan.

Ska snart bege mig till Netto

och efter detta Konsum här i Mörrum.


Göra av med lite pengar nu när man

just fått dem, haha fint de!!


Mat är ju ett Måste lixom,

så är det bara!

Inget man kommer ifrån..

Först inom Mörrumskliniken

med mitt lilla provrör.

Så de kan skickas iväg,

och jag förhoppningsvis få

ett svar på va fan som är Fel.


Börjar tröttna nu.

Och jag vet jag skulle

gått till doktorn sååå mycket

tidigare än jag gjort.

Men hur kul är de att gå till doktorn??

Och dessutom tänker man ju alltid

"det går snart över"


Som man bäddar får man ligga,

säger ju ordspråket!..

"why do you care?"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards