Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Bettan - 6 januari 2011 23:00

Hade planerat att ha en

härlig och lugn ledig dag idag.

Röd dag och allt ju.

 

Men det blev ingen härlig dag.

 

Vaknade och var sjukligt trött,

sov vidare och gick upp vid elva.

Kokar ägg och gör en smörgås.

PANG!!!

 

Migränen kom som ett slag i ansiktet.

 

Gick och la mig på soffan vid 12-tiden,

och vaknade vid 3-tiden när Stefan

kom hem från jobbet.

 

Migränen var kvar och de gjorde

ont så jag ville spy.

Tog 2 tabletter till och hoppades

på det bästa..

 

Inte kunde jag sova mera,

sova bort hela min lediga dag?!

NEJ!

Trots smärtan tog jag tag

i att städa bort julen.

Det brukar hjälpa med att

göra annat..

Tänka på annat än smärtan.

 

Och om de var det eller tabletterna,

vet jag inte.

Men vid 4-tiden släppte det,

FAN så underbar den känslan är!

Helt obeskrivligt..

Har gått över mina principer idag,

gällande mitt sätt att städa bort julen.

Alltid innan har jag varit noga med

att städa bort ALL jul samtidigt.

Uppe, nere & utomhus.

Idag har de bara blivit nedervåningen,

tiden den räckte inte till mera.

Dessutom blev jag trött efter middagen,

så jag pallade inte greja mera..

 

Vi tog en kort runda med dogsen istället.

Härligt!

Första och enda gången jag

var utomhus idag.

Både bra och dåligt att

jag fick migrän idag.

Dåligt för att min lediga

dag blev en skit dag.

Men bra för att jag

slapp ringa jobbet och

säga jag var sjuk

och fått en karensadag.

 

Pest lr kolera?!

 

Hoppas iaf på en kort

arbetsdag imon.

Och så hoppas jag på

en bra helg!

 

Den som lever får se,

helt enkelt!..

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards