Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Bettan - 28 januari 2011 13:38

Jag har ju en liiiiiiiiten besatthet inom film världen.

Det är ju TWILIGHT filmerna,

jag bara ÄLSKAR dem!

Är besatt,

och det erkänner jag!


Så pass besatt att jag INTE vågar läsa böckerna igen.

Det är sant!

Sist när jag läste kunde jag inte sluta,

fick inge annat gjort!


En hel vecka gick åt de 4 böckerna.

Dem var sååååå BRA!

Och verkligen beroende framkallande..


Jag skulle vilja läsa dem igen,

men nej.

Nu går de bara inte.

För jag har inte den TIDEN nu,

så jag får snällt vänta...


Men jag tror min själv de får bli

ett Twilight maraton en dag nu.

Se alla tre filmerna IGEN!


Så att längtan efter fyran,

blir Ännu större.

Haha, jobbigt men sant!

Det är en lååååångt väntan..

För lång!


18 November är det Bio premiär,

ojoj... verkligen för länge.


MEN jag får hålla tillgodo med filmerna.

Och skulle jag mot förmodan bli säng liggande

av någon konstig andledning...

Ja, DÅ åker iaf böckerna fram!


För er som inte varken sett eller läst böckerna,

gör det!

Ni blir inte besvikna!

Dem är BRA!




Av Bettan - 28 januari 2011 11:00

Jag vet inte om det var i sommras?

Kanske sensommarn eller i höstas?

Då jag såg dessa för första gången i ett reklam blad.

Fan!

Jag blev KÄR dirket.

Dem bara skrek efter mig!


Dem är helt jävla out standing SNYGGA!

Jag har ju presentkort,

kanske lägga till X antal hundra lappar

och köpa mig dem?!


Kanske blir de billigare till våren!?

Kommer i alla fall inte köpa några

nya promenad/jogging skor förrens snön är borta.


Men fan vad jag vill ha dessa,

dessa vackra ljuvliga skor!..

Ni ser att de står mitt namn på dem va??


 


www.sportamore.se


Det är hemsidan jag kollade in idag.

En farlig sida att besöka, haha!

Då dem hade Sjukt Mycket snyggt.


Mycket färger i min smak.

Om man bara hade haft lite MERA pengar...

HAHA!

Då hade jag handla på mig några par skor,

med detsamma...


Men och andra sidan ska dem ju användas oxå!?

Man kan inte bara köpa!

NEJ.


Men kanske köper jag mig ett par nya

vardags skor oxå till VÅREN.

Vem vet?

Kan ju i alla fall önska mig det, nu!


     


GE MIG VÅR NU!!!


Av Bettan - 28 januari 2011 01:05

Min älskade vän Vivvi ringde för ett tag sedan.


Klockan var mycket och jag blev livrädd

när mobilen ringde.

En klump i halsen av oro,

precis innan jag hann se vem det var..


Och det var,

VIVVI!!!

Vilken lycka.


Vi fick en låååång härlig prat stund om allt och inget.

Mycket skratt & flum.


Tack Vivvi,

ring när du vill

och hur ofta du vill!


LOVE

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards