Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Bettan - 26 januari 2011 22:43


Idag har jag gjort själ för mitt uppdrag som kennelflicka,

lika roligt och härligt som vanligt!!


Att vi vistas och gosa med valpar,

det är ju sååå underbart.

Gör det mer än gärna,

så ofta jag bara kan!


Idag var de dags för valparna att komma ut,

utomhus och leka runt.


             

Roligt att se de små liven utforska.

Tänk bara 6 veckor gammla,

men ändå upplevt sin första snö.

Inte illa ju, haha!


Av Bettan - 26 januari 2011 00:15

Det finns ju LIGHT produkter inom det flesta sakerna,

mat, dryck ja fan allt.

Och många är det som går på att,

även jag, så klart!


Vem vet egentligen OM light sakerna

är Bra lr dåliga?!

Vem ska man lita på?!

Vem har rätt lr fel?!


Svårt.

Men människan är lättlurad.

Faktiskt.


Jag bakade en kladdkaka innan,

en LIGHT kladdkaka.

haha!

Jag har haft receptet länge.

Tänkte de kunde vara värt

att prova..


En god kladdkaka med liiiiiiite

nyttigare?!


Men vad vet jag egentligen?!

Bara lättlurad tror jag.


Den var inge vidare god.

Gummi-aktig i konsistensen.

Kan de bero på sirapen kanske?!

Bara en vild gissning från min sida..


Men nu har jag iaf provat denna,

och jag lär inte baka den igen.

Så nu har jag ännu ett recept mindre

i mitt recept skåp!


God Natt.




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards