Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 9 februari 2010

GYM!!!

Av Bettan - 9 februari 2010 22:15

FINNS INGEN I HELA MÖRRUM SOM ÄR SÅ GLAD SOM JAG ÄR FÖR ATT DET SKA ÖPPNAS ETT GYM HÄR!!!

WEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII  


Det kommer bli en gym karriär för mig trots allt,

och jag är så glad för detta!!!

Känns verkligen toppen!

Kosta vad de vill,

och är bindningstiden ett år i stöten,

så tar jag det!

Gymmet ligger ju i Mörrum,

ca 2 km från vårt hem.

FAN, det kan inte bli bättre ju!

Antingen går man dit, cyklar lr springer,

perfekt uppvärmning.

Ja jisses, jag är så glad för detta!!!


Nåt som är så komiskt och sjukt med detta är,

att i den lokalen det ska öppnas i har jag och Stefan sagt nu en tid

att det verkligen hade passat med ett gym.

Att de är synd man inte kan något om sådant,

och hade kunnat starta eget,

startat ett gym där.

HAHA!

Sen idag när de stod i tidningen,

haha ja det är komiskt!

 

Och SATAN vad roligt det ska bli   

"don't worry be happy"


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards