Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

Så gott och så enkelt!

Av Bettan - 26 februari 2010 12:52

Man bara köper hem rostbiff och potatissallad,

och sen njuter man av sin måltid.

Så jävla gott!


Ska låta maten smälta lite sen bege mig till jössa,

idag igen..

Men idag ska jag ge mig på 5km där.

Hoppas och ber att någon har gått den innan mig   

Annars kommer de bli en MYCKET jobbig runda, hehe!

 

Efter detta fenomen ska jag ge mig i kast med lite kloklippning på alla dogsen,

utställningsdags imon kaa.

Även passa på att plocka och dona lite här och där.

OM jag nu inte blir för jävla slö efter min promenad, haha!

 

Ska även köra upp till Svängsta senare,

lämna Bosse där hos sin barnvakt.

 

         

 

Det är bara Egon som ska ställas ut imorgon,

så dem andra får bli hemma.

Och det är det de att inte Bosse klarar av att vara hemma,

utan att han är så lätt att lämna iväg.

Hehe, alla älskar Bosse!

Han är lätt att ha och göra med,

i Alla lägen.

 

Det är mitt X som ska passa Bo,

vilket han själv erbjudit sig att göra..

Och så glad som Bosse är i Roger,

än idag... Och det är 4 år sedan vi bodde ihop.

Lustigt de där med hundars minnen,

otroligt verkligen.

Hade Bosse kunnat hade han kröpit under skinnet

på Roger, haha!

Så dem kommer garanterat få det roligt ihop   

 

Lite kalas tillställning blir de sen oxå,

tårta och mys med Pepsi 13 år idag   

 

 

Nu är det dags att svettas!

 

"you got the power"

 

 

 

 


 
 
Ingen bild

Martina

26 februari 2010 21:40

Hälsa Pepsi! Hoppas hon haft en bra dag :) Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards