Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Bettan - 1 april 2010 22:42

Murre han lyckades nästan,

bara nästan att april lura mig på jobb idag.

Haha, men jag kom på det i sista sekund.

Roligt värre,

och vi fick oss ett gott skratt!


Någon vi lyckades lura var Bella,

haha!

Det var skoj...

När man lyckas och det inte är man själv,

då är de verkligen roligt!


Idag bjöd svärmor på påska mat,

satan så gott!

Speciellt "julskinkan"

jag bara älskar detta underbart goda kött,

mums!

Blev så klart en låda över till mig imon på jobb,

haha!

Skinka, rödbetssallad och ägg!

FINA GREJER DET!

dessutom exakt så mitt julbord ser ut,

enda jag äter på ett ungefär...

 

1 April idag och jag snackar redan julabord,

haha!

skönt det är långt till jul.

efter förra årets firande,

är de inget jag längtar till!

funderar skarpt på att åka iväg detta året,

långt långt borta..

drömma går ju iaf,

vi får se hur de blir me de..

som sagt låååångt dit   

 

Idag fick vi hem lite dörrar och fönster.

så jävla nice!

kommer bli fett härligt när allt sådant

på framsidan snart är där, på plats.

så jävla snyggt!

ser ut som ett helt annat hus min själ,

ett snyggare än vad vi köpte, hehe!

l j u v i g t !

 

Nahe dags att sova,

jobb imon.

Som vilken dag som helst.

Bara att bita i de sura äpplet och pallra sig iväg,

vad gör man inte för komptid   

GOD NATT!


"give me your heart and soul"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards