Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Bettan - 3 april 2010 21:33

Kom till jobbet igår som vanligt,

vilken fredag som helst lixom.

Står i omklädningsrummet och trängs med resten,

då vi jobbade dagtid som alla andra.

 

En av blatte tanterna säger då

"men rebecca du har ju inga bröst,

du är ju helt platt"

hahaha, hon är så härlig denna dam!

gillar henne skarpt   

 

Och hon har ju så rätt i det hon säger,

jag har inga bröst kvar och ser ju platt ut..

Om jag inte har en tajt tröja lr liknande på mig.

Men som jag gav henne till svar,

"att de gör mig inget,

trivs med det och bh:n den sitter där den ska,

inget som skaver"

 

När jag bestämde mig för att göra operationen

hade jag i mina tankar, och jag visste ju att brösten skulle krympa,

att skinnet kommer hänga lite här och där.

Båda sakerna har nu kommit,

men jag är lika glad för det!

 

A-kupa knappt och fula bröst,

det är vad jag har nu.

Haha!

Varje gång jag ser mig i speglen,

skrattar jag.

Det är komiskt.

Att dem kan bli så små och fula.

 

Jag mår inte dåligt av detta,

men jag tror de beror på att jag inte är ett dugg fåfäng.

Utseende fixerad finns inte i min värld!

Inte följa modet lr sminka mig.

Jag är den jag är,

inte som alla andra..

Vilket jag är jävligt stolt över   

 

Men jag ska erkänna att tanken har slagit mig,

att kanske skulle jag få ett psykbryt och må

dåligt över små bröst.

Men nej, det har ännu inte hänt.

Och de lär inte komma heller..

Känns Bra!

 

Silikon är INTE min grej heller,

att stoppa in nåt så onarturligt i min kropp.

Usch, de får mig att må illa!

Få ett par hårda och helt onarturligt runda bröst,

Nej Tack!

Då är jag fan hellre utan..

 

Dessutom om jag en dag ändrar mig,

kanske vill jag ha större bröst en dag.

Så kommer inte detta ske på X antal år,

efter jag fått barn och är klar med detta.

Då, då kanske de blir nya bröst..

Men jag hoppas tekniken gått framåt då,

att de finns andra alternativ än silikon   

 

Jag är små bröstad och trivs med detta,

är jag den enda i vårt avlånga land???

Verkar tyvärr inte bättre..

Synd de inte är mindre fåfänga i vår värld.

 

Dagen idag har varit helt underbart,

jag har varit ute från halv elva till halv sex.

Ljuvligt!

Bara vatt inne lite snabb rundor och vänta,

bytt hund och dylikt..

Härliga dag helt enkelt!

 

VÅREN ÄR HÄR   

 

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards