Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Bettan - 4 april 2010 15:32

Igår var första gången i år som jag INTE hade mina långkalsonger på mig, och jag frös inte en enda gång.

Verkligen toppen!

 

Men idag på promenaden åkte dem på igen,

idag är de ju ruggigt som i Oktober månad.

Tråkigt och jobbigt.

 

Jag är rädd för att långkalsongerna kommer få

vara mina vänner resten av året, hehe!

Men vi får la se hur de utvecklar sig..

Hoppas inte jag blir en frusen själ sommartid,

de vill jag inte!

 

På tal om kalsonger,

så är jag helt inne på att köpa mig ett parti med boxerkalsonger.

Ni vet såna med lite extra långa ben.

För att nu när man går lr springer,

så finns de INGET värre än när trosorna dem skär in!!!

Och jag tror detta problem kommer bestå när det

är dags för gymmet för mig.

Och jag är så trött på inskärande trosor under motionen.

Så boxerkalsonger, de borde lösa mitt problem.

Faktiskt!

Vet de finns boxer till oss tjejer,

men nej.

Dem är inte bekväma.

Och benen är för korta,

så att inkärandet finns även där.

Vilket iiiiiiiilands problem   

 

Tror jag ska köra hem till mamms och papps nu,

hämta lite påskaskinka!

Dem hade gjort igår och själv klart fick vi en bit.

SATAN vad gott det är!

Kanske blir de middagen idag?

Lr bara en burk till jobb imon...

Härligt värre   

 

Sen får det min själ blir soffan resten av kvällen,

vädret suger.

Och mitt sug över att göra nåt vettigt är som bort blåst,

tyvärr...

 

Trevlig Söndag <3

 

Challe <------ Vad härligt att du håller med mig! Så roligt att slippa vara ensam   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards