Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Bettan - 6 april 2010 22:20

SATAN sicket härligt väder vi har ute denna afton,

helt vind stilla och så friskt!

Härligt lr vad!?!?!

Våren är här,

de märks och känns.

Doftar vår ute emellanåt,

mysssss!

 

Blev en timmes runda med dogsen ikväll,

hade gärna fortsatt gå och gå och gått...

Men klockan blev en del,

så en timme blev det iaf.

Mycket Nice!

 

Nu blir de en kvälls macka,

och till den 382 kort att kolla igenom.

RoligT!!!   

 

"alla lever i kaos i en ding ding värld"

 

 

 

Av Bettan - 6 april 2010 10:27

Jag tror inte de finns en enda mänsklig själ

som är morgonpigg!

Hur är det möjligt?

Hur kan man vara pigg när man slår upp ögonen?

Varje dag så pigg!?

Hur?

OM de nu finns någon som är detta?...

Men jag hör ibland nån lr några som säger

att dem är morgonpigga.

Men jag tror inte det,

för mig är det helt omöjligt att förstå.

Hur är det möjligt?

 

OM morgonpigghet finns,

önskar jag att jag hade det.

I alla fall emellanåt!

Tänkt att kunna stiga upp pigg och utvilad,

och verkligen komma upp i tid.

Och göra det man tänkt göra...

Blir så arg på mig själv!

Idag gick jag upp nio,

hann inte med någon promenad med dogsen.

Och där kommer mitt dåliga samvete i vanlig ordning...

FAN!

På ett sätt ska de bli skönt slippa jobba skift,

slippa känna detta dåliga samvete!

Det börjar knäcka mig...

 

Börja 11.39 suger verkligen!

Hinner inte ett skit på förmiddagen,

OM du inte är uppstigen typ 7.00 !!!

Mycket gnäll, haha!

 

Idag önskar jag de vart Lördag lr Söndag,

vädret är ju helt out standing!

Typiskt med fint väder när jag jobbar eftermiddag,

min vanliga otur..

 

Måtte veckan gå snabbt,

och att de blir fint väder i helgen   

 

Igår kväll beställde jag lite kläder ifrån Ellos.se

REA så klart!

Fina grejer det   

Hoppas på att de passar med,

spännande!

Får la se om dem hinner komma denna vecka,

de hoppas jag på!

 

Hoppas även min 382 kort som jag beställde förra veckan,

kommer denna vecka.

Älskar kort!

Kan ju säg att typ ALLA är på dogsen, hehe!

Så Klart   

 

Funderar på att köpa mig en fet och dyr system kamera

när jag fyller 25.

Är mycket sugen på detta!

Då ta kort är en stor hobby för mig,

hade vatt skoj med en riktigt bra kamera lixom..

Vi får se helt enkelt   

 

Även sugen på att köpa mig en bärbar dator av den lilla modellen ni vet,

men även detta är bara lite tankar jag har.

Vi får se hur möt pengar jag får, haha!

Och vad jag ska önska mig när vi kommer närmre dagen med STORT D !

 

8 Maj spelar Lasse Stefanz i Granada, Lönsboda.

Är lite sugen på att dra dit faktiskt!

Haha, hör inte till vanligheten.

Sugen på en fylla...

Men ändå inte   

Hehe, vi får se hur det blir..

Ska fråga mig för,

vilka som ska dit och inte.

Vet en del tanter på jobb brukar dra dit,

men även ett kompis gäng till mig brukar åka dit.

Men jag känner mig själv,

och jag kommer vela fram och tillbaka in i sista sekund,

haha så jobbig är jag   

 

Dags att göra sig klar för arbete,

Trevlig Tisdag <3

 

"om du lämnade mig nu.."

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards