Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Bettan - 9 april 2010 06:24

Att sova i 12-15 timmar är inga problem för mig,

då jag älskar att sova.

För jävla härligt!


Helgerna förr brukade jag alltid sova länge,

till middag gärna.

Tyckte jag förtjände de efter en veckas hårt arbete.

Numera sover jag ALDRIG längre än nio.


Klockan ställs varje helg,

då sova inte är så viktigt längre.

Eller egentligen är det de,

men jag går upp och börjar dagen ändå.

Finns alltid att göra!

Och när solen skiner,

då är de promenad som gäller direkt.


Denna helgen kommer bli full späckad,

så mycket jag planerat att göra.

Att jag är rädd att allt bara ska

skita sig och jag inte får nåt gjort...

Känner mig själv föööör väl lixom!


Nytt reklam distrikt denna vecka som ska ut,

läsa karta och cykla samtidigt.

Det tar tid kan jag säg!

Så därför SKA jag upp senast 7.00 imon,

jag SKA upp tidigt, för att börja med reklamen!

Då detta ska delas mitt inne i byn,

vill jag vara klar med det innan alla jävla vaknar

och de blir trafik hit och dit.

Funderar lite dock,

hur tidigt kan man gå i hyreshusen?!   


Jag har även planerat att putsa fönstren,

så jag hoppas på sol imon.

Måste ta tag i detta,

så imon får det bli.

Även städ och gardinbyte i varje rum,

jobbigt men sant.. haha!

Även detta tar siiiiiin tid..

Och sen är det ju dogsen som ska aktiveras där emellan..

Kanske fjäska lite för svärmor med fönstren,

lite hjälp till detta är aldrig fel, hihi   


Trots vi har nya fönster nästan överallt,

nya som man kan stå inne och putsa.

Bara vända och så ska de vara klart..

Trots detta så är putsa fönster inte min

favvo syssla.. haha!

Men de känns klart bättre att göra det nu,

men dessa fönster   


Nahe, dags att sparka igång dagen med 8 timmars arbete.

Jippie, hehe!


Trevlig Fredag <3


"like a rainbow round my heart"


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards