Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Bettan - 15 april 2010 22:22

..så heter hårfärgen som jag har numera.

Är nöjd.

Det blev nice!

En blandning mellan rött, brunt och lila..

hehe, ja så skulle man kunna beskriva den.

Även en dm kortare hår,

skönt och behövdes verkligen.

TACK BELLA <3


Ännu en vecka till ända snart,

nice!

Tiden den går så sjukt snabbt.

Härligt den gör de på jobb,

men så jobbigt att den går lika snabbt hemma..

Mera fritid önskas!..

Kanske står de högst upp på min födelsedags önske lista?!   


FAN,

jag kunde suttit under tatuerings nålen denna afton.

Men sa nej för att träna dogsen,

vilket jag så klart inte ångrar!

Dogsen går före Allt <3

Men en tatuering hade inte vatt fel,

men de kommer så klart fler tillfällen.

Kanske i Maj månad,

då Emilai's vän kommer hem till Mörrum igen.

Nice!

Hoppas hon har en lucka över till mig då,

har lite smått och gott jag vill göra nämligen   

Den som väntar på nåt gott, hihi!


Nahe packa ihop och stämpla in,

God Natt!

"jag fortsätter vända mig om men Ni finns inte där"

Av Bettan - 15 april 2010 05:32

Checkade just kontot,

bonusen är inkommen.

Och den är väldigt välkommen, hehe!

Pengar kan man inte få för mycket av,

OM ni frågar mig alltså   


Bestämmde mig igår,

det får bli färgning av håret.

Kan ju bli kul, haha!

Ska möta upp Bella på Maxi i Bromölla,

efter lunch.

Härligt med expert hjälp till att välja hårfärg..


Jag och min beslutsångest är väääldigt jobbiga,

när vi ska göra nåt själva.

Så med hjälp till,

känns allt lättare.

Dessutom är ju Bella utbildad frisör,

hon kan de här med färg och allt..

Känns tryckt   


Känns även väldigt skönt med halvdag idag,

hihi!

Hoppas på ett par snabba timmar här nu på förmiddagen..

Men så klart när man väntar på nåt,

går tiden saktare.

Eller de känns som de iaf ju,

varför?

Orättvist!


Trevlig Torsdag <3


"who helps me pick the right road?"




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards