Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Bettan - 12 april 2010 21:02

KÄNSLAN ÄR HELT JÄVLA SJUK,

JAG KAN INTE BESKRIVA DEN.

KNAPPT JAG KAN FÖRSTÅ SJÄLV..

HELT JÄVLA OTROLIGT!

ELLER JAG KAN INTE FÖRSTÅ,

DET GÅR INTE IN.

JAG SER DET INTE,

JAG KÄNNER DET INTE.

INTE ALLTID IAF,

INTE SÅ OFTA SOM JAG VILL..

 

 

Skrev ju för ett tag sedan att jag beställt kläder,

ifrån Ellos på REA.

Dem kom idag.

Där av den SJUKA KÄNSLAN!!!

HA HA HA HA

 

3034

det är storleken jag beställde i mina 3 par jeans,

ALLA var för stora!!!

SJUKA KÄNSLA!

S

beställde jag i en topp,

och den satt som en smäck!!!

HA HA HA

  

 

Det går inte in,

jag ser det inte.

Jag blir bara så jävla glad,

helt sjukt!

Känslan är helt obeskrivlig.

Jag dansade runt som en mongo i köket,

efter jag provat..

Kan inte förstå,

kan inte se..

HA HA HA!

  

 

Jag fick en chans,

och jag tog den.

Den förändrade mitt liv,

och det har varit värt det!

Bästa beslutet i hela mitt liv,

jag är världens lyckligaste!

Och njuter mer av livet NU,

än nån gång innan..

Livet är vackert <3

  

 

 

Önskar alla jävlar som sagt/tänkt

fetknopp, tjockis, fetto, fläskberg m.m

kunde se mig nu!

HA HA HA,

jag skulle ge dem jävlarna fingret

 och be dem kyssa mitt arsle!

 

Folk som säger sådana dumma saker

om andra är inte ens värda att skita på..

Jävla loooooosers   

 

Trevlig Måndags kväll,

nu ska jag skicka efter mera kläder.

I MINDRE storlekar,

HA HA HA!

 

 

 

Av Bettan - 12 april 2010 05:45

Måndag och nya jobb veckan är här,

helgerna går alldeles för snabbt!

Förmiddag denna vecka,

nice!

Då jag slutar innan 3,

fett nice!

Endast 2 veckor kvar,

som de är skift på nu.

Vad vi har fått för info iaf,

får la se om de blir så lr de ändras.

Vet inte riktigt vad jag känner för,

men iaf..

Tur inte de är mitt beslut att ta, haha!


Kan ju säg att jag är mycket upptagen denna vecka,

är något varje kväll.

Förutom ikväll, faktiskt!

Annars är de träning med dogsen,

i alla dess former varje kväll framöver.

Men jag gillar det!

Kul att ha nåt att göra ju,

speciellt med dogsen då dem är mitt liv   


Är dessutom extra glad för att Stefan blitt mer och mer intresserad,

han hänger med på allt numera.

Ju mer han går ner i vikt,

dessto aktivare blir han!

Precis som en annan,

det är så jävla härligt!

Energin kommer med vikt nedgången.

Allt blir inte jobbigt längre,

man blir lätt som en fjäder och vill

röra på sig hela tiden..

SÅ känner jag det iaf,

tror min själ Stefan känner lite detsamma där   


Känslan går inte att beskriva,

den måste upplevas!..


Han är så duktig min man,

16 kilo har han tappat på en månad.

Det går framåt,

precis som de ska göra!

Han mår bra och har gjort de mest

hela tiden,

vilket har varit skönt att se.

Nu börjar han jobba på Torsdag,

och allt går tillbaka till de vanliga.

Vardagen är snart tillbaka,

även för hans del...   


Trevlig Måndag <3




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards