Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Bettan - 22 april 2010 21:24

Ja så skulle man kunna uttrycka mitt bekymmer denna dag.

Hann vara på jobb en timme,

sen började toa besöken.

De längsta en halv timme,

fick ju stämpla ut och köra hem efter det.

Vad skulle jag göra där med täta toa besök?

Hade toan vatt upptagen när jag skulle dit,

då hade de fan hänt en olycka.

Och vem vill bajsa ner sig på arbetet?

Eller överhuvudtaget lixom?!

INGEN!..


Ingen aning vad som orsakat detta,

åt tårta på jobb som en bjöd på då han fyllde 40.

Kan de vart den?

Men jag åt tårta på jobbet i Måndags då

företaget bjöd.

Då blev jag inte dålig!?

Inte ätit nåt annat "nytt" heller lixom..

SKUMT!

Och så jävla jobbigt..


Hade faktiskt samma problem härom kvällen/natten.

Men de gick över och de blev som vanligt igen..

Inte då heller kan ja komma på nåt "nytt" jag åt?!


En baksida med min operation.

Den dåliga magen.

Inte de faktum att springa på toa hela tiden,

utan smärtorna.

Magsmärtorna.

Aldrig innan skådat sådan smärta,

det är olidligt.

Men värt det, antar jag?!

JA!..


Känner mig fortfarande helg ur balans,

ont i magen och yr i huet/illamående.

Sovit stora delar av eftermiddagen,

men ändå trött som satan nu.


Sova och se hur morgondagen känns,

om de blir jobb lr inte.

Det får natten utvisa..


Krya på dig!

 

Tack!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards