Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Bettan - 16 april 2010 21:35

Imon är den stora dagen här,

spår tävling i Elitklass.

VI ska INTE tävla,

men jag och Stefan ska vara spårläggare.

Spännande!


Första gången vi ger oss in i detta,

så jag är nervös!

Man vill ju göra rätt ifrån sig,

göra ett bra jobb..

Och det tycker jag vi har.

Vi har ränt i backen nu i veckan ett par gånger,

var där ikväll och fixade de sista.

Spåren dem sitter!


Och imon är det tävling.

Klockan 7.00 ska jag vandra mitt spår,

ut i skogen vid den tiden gör mig oxå nervös.

Alla djur!!!

Haha, men jag ska nog fixa det.

Får se till att sjunga, stimma och vissla..

Då ska jag nog skrämma de jävlarna, hehe!


Så de blir en tidig morgon imon,

måste köra vid halv 7.

Då jag ska långt upp i Ringamåla skogarna.

Men de e skönt att stiga upp tidigt oxå,

dagen blir längre och de känns som om man gjort massor.


Jag hoppas även på att ha energi till att göra lite här hemma imon,

putsa fönstren på nedervåning och byta gardiner.

Även städa och fixa här och där..

Snacka om att man ställer upp saker och ting i veckorna,

haha!

Speciellt denna veckan..

Bara kommit hem från jobb den iväg direkt,

och hemma sent.

Då man inte orkat ta tag i något..

Som man bäddar får man ligga, ha ha ha!


Just gjort och käkat kyckling sallad,

SATAN så god den blev!

Haha, vet inte vad de är..

Inte gjort nåt ovanligt,

förutom att jag har annanas i denna gången.

Är de den som gjort den så GOD?


Nu är middagen fixad för hela helgen,

härligt!

En sådan stor skål räcker lääänge för oss.

Då vi ska iväg på Söndag oxå, Moheda och utställning.

Är de perfekt att ha middagen redan klar,

så lätt att ta med ju.

Och GOTT!


Nej min själ,

nu får jag se till att bli trött och lägga mig..

God Natt!

"would you tell me everyting?"

Av Bettan - 16 april 2010 05:26

Glömde ju skriva igår kväll att jag fick kläderna från Ellos igår, och denna gång passa dem!!!

Ska nog skicka tillbaka ett par jeans dock,

fanns dem som satt bättre..

160kr paret kostade jeansen,

och satan så snygga sen då!!!   

Älskar handla på REA,

billigt och bra!

 

2934/2834

är numera jeans storleken jag har.

Helt jävla otroligt!

När jag tog upp dem,

så tänkte jag;

"shit vad små, dem passar aldrig"

Men fan vad fel jag hade,

och den sjuka känslan kom igen, hehe!

Underbart!

 

34/36

är storleken jag beställde i en tröja,

stickad i vit och rosa.

NICE!

Precis min färg,

och den satt även som en smäck!

Hihi   

 

Fredag morgon och jag har lyxat till det,

stekte mig ett ägg och la på mackan.

Aldrig tidigare hänt innan,

att jag gjort sådana lyx frukost innan jobb..

Haha!

 

Vädret ser sämre ut idag,

mulet.

Men ack så skönt ute,

4 plus grader.

Även igår kväll var vädret härligt,

kände verkligen att våren var här!

 

Håller ju tummarna på att molnen försvinner till eftermiddagen och att solen kommer.

Även att solen kommer fram i helgen!

GE MIG SOL   

 

Trevlig Fredag <3

 

"you way to beautiful"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards