Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Bettan - 28 april 2010 22:15

Den 16/6 är det dags för mitt och Egon's anlagsprov

i tjänstehund, inom försvaret.

FAN jag är redan nervös,

hur ska detta gå!?

Vad kommer ske på provet?!


Allt ovetande gör mig nervös!

Tur vi har en mycket god vän som gjort detta,

måste luska ur mig all info jag kan där känner jag..

Hehe!


Fan de ska bli så spännande,

och kul!!

Ser verkligen fram emot att,

trotts jag är nervös!

Men är detta något för mig och Egon,

så kommer det gå bra!


Känner jag att,

nej detta var inget för mig.

Då tackar jag bara nej till utbildningen.

Detta är inget bindande.

Bara ett prov för att se om man platsar lr inte.

Och där kommer jag ju oxå verkligen känna om detta

är något jag vill göra lr inte..


Så jag väntar med spänning tills den 16 Juni!!!

 

Imorgon direkt efter jobb är det jag och Emilai

som kör till K-krona för att hälsa på vår kära vän

Martina med familj!

Ska bli så skoj!

Alldeles för länge sen vi sågs,

så dumt att de går så långt mellan gångerna..

Men vi har kul när vi ses,

det är huvudsaken!

Dessutom finns de ju nåt så bra som både

dator och telefon att hålla kontakten igenom.

Men att ses,

det slår ju inget! <3

Ser fram emot detta!...

 

Nu blir det sova sova säng säng säng,

ZZZzzzzz!!!

 

"now and forever friends"

Av Bettan - 28 april 2010 05:32

Jag tror alla människor behöver peppas,

i olika situationer.

En del och en del mindre.

Ett postitivt tänkande är ju A och O.

 

Jag mår iaf jävligt bra av att peppas,

jag behöver den energin!

I olika avseenden.

 

Något som oxå kan påverkas är ju negativ peppning.

Asså en människa tror att nån Inte kommer göra en viss sak.

På så vis blir man ju peppad att visa motsattsen,

verkligen bevisa att jag ska min själ göra det !

 

På Måndag ska ju jag och Murre börja cykla till jobb.

Och en viss del av mig tror att jag bara kommer göra det

EN gång, sen aldrig mer.

Medans en annan del har gett sig fan på att göra det Varje Dag..

Hur det blir får tiden utvisa!

Men jag ska iaf försöka,

jag vill göra det!

(JAG BEHÖVER PEPPAS!!!)

Det blir ju bra med träning,

inte minst för benen.

Vilket behövs till min kommande tattoo i höst, hihi!

 

Och att jag inte varit på gymmet en ända gång än,

gör oxå att jag vill cykla.

Behöver det, då blir de träning där, och den är dessutom gratis, hehe!

De här med gymmet måste jag ta tag i,

men fan de finns ingen tid!..

Träning med hundarna varje kväll typ,

och de gör inget..för dem går före ALLT annat så   

 

Det löser sig det här,

jag fixar det..

 Hur jag än gör så är jag än vinnare,

haha!

 

Happy Onsdag!

 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards