Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Dags för något nytt igen.

Av Bettan - 19 januari 2011 21:09

I helgen som gick provade vi ett

nytt mat recept.

Det var en pasta gratäng

med kycklinglårfile.


Det som jag förundrades över

med receptet var att de var

ingen krydda lixom.

Bara salt & peppar.


De var endast lök, kyckling

och champinjoner som stektes,

och sedan la över pastan.

kokade upp mjölk med majsmjöl & lite vatten,

på med detta och överst mini tomater & ost.


Jätte enkelt att göra,

helt klart!

Men de smakade inte mycket.

Så de var ingen höjdare...

Och trots vi hade så möt kyckling

som receptet så var de för lite,

tycker iaf vi..


Men de e alltid kul att prova något nytt,

inte alltid kan man hitta något som passar.

Men får prova sig fram helt enkelt.


Och imon är de dags igen.

Åter igen en pastagratäng

med kyckling, haha!

Dock spagetti denna gång,

och sen hel grillad kyckling

i bitar i.

Plus lite annat så klart!


Jag håller tummarna på att denna

är något godare är förra!

Kul med ny mat!

Är så trött på det vanliga,

verkligen trött.

Så jag letar nya recept Hela Tiden.


I år kommer de bli ett mera

variation i köket!!!


YEAH   

 
 
Ingen bild

milla

19 januari 2011 21:24

Påminn mig när vi ses så ska du få ett mycket gott recept på kyckling ;) om du vill. Alltid kul med nytt ju så :)

Bettan

22 januari 2011 20:59

När ses vi då goding?! :)

 
Ingen bild

Becca

20 januari 2011 00:02

du kan ju använda dig av dom recept du hittar och bara ändra lite och krydda som du vill och behagar :) så brukar jag göra om de inte smakar något första gången då kryddar jag lite som jag vill eller köper en sån cream frech med smak och häller i

 
Ingen bild

milla

22 januari 2011 21:30

Vi ses framöver hjärtat. Är snart tillbaka i fas igen och då vill jag mycket gärna ses :) Kram på dig och njut av de underbara valparna

Bettan

23 januari 2011 13:47

hör av dig gumms, jag har alltid tid för dig! :)
snart drar ju mello igång igen ;)
kanske ska vi göra de till våra kvällar igen?
KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards