Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Skräck-blandad-förtjusning

Av Bettan - 23 januari 2011 15:45

I Fredags kom det ett stort brev

i brevlådan till mig.

Som vanligt kollade jag baksidan,

och en liten avsändare fanns det.

Klassfesten ...


Jag förstod med en gång vad det

innehöll.

Inbjudan till klassfest för vår klass,

9B.

Alltså tio år sedan vi gick ut nian.


Det var med en

skräck-blandad-förtjusning 

som jag läste inbjudan.


Jag vet inte om jag ska gå,

har inte en aning.

Vet inte alls vad jag vill

eller inte vill...


Det är så klart inte bara vår klass,

utan alla nior.

Det är ju bra!

Eller???

HAHAHA!!!


Är vi ett gäng som drar dit,

så vore det ju KUL.

Alltså ett gäng som man umgås

och har kontakt med NU.

Men annars så vet jag inte...


Träffade ju Fija i förmiddags

under en lång och härlig

skogspromenad.

Vi diskuterade så klart klassfesten.

Ska vi eller inte ?!

Vi kom fram till att ta oss en

varsin funderare..

Och sedan höra oss för,

se vad de andra vännerna säger.


Fram till och med den 18 Februari

kan vi funderar och diskutera detta.

Vi får se helt enkelt hur de blir,

tiden den får utvisa...


En del kunde vatt roligt att träffa,

andra inte alls..

Se hur alla ser ut, haha!

Ta reda på vad alla gör lixom.

Vi i vår klass hade Ingen bra

gemenskap!

Tyvärr kan man ju tycka såhär

nu i efterhand, faktiskt!

Men på den tiden var man

ung och dum!

Inte var de mycket man förstod

eller brydde sig om... haha!


Härliga ungdoms tid,

visst fan hade vi skoj.

Men det var oxå kaotiskt!!

Mesta dels av tiden får

jag nog erkänna...

HAHA!

Det första jag sa till Stefan,

"jag kan ju gå dit och visa upp mig iaf"

HAHA,

jag är störd jag vet,

men ack så naggade god!


"Visa upp mig",

kanske är fel ord.

Men jag menar så klart nu

efter operationen.

Nu när jag är smal!


Visa alla jävlar som SA

och tänkte de elaka orden om mig..

fetto, tjockis, fetknopp

med mera med mer...


Kan vara värt det kanske,

att klä upp sig och gå dit?!

VI FÅR SE..


SKRÄCK-BLANDAD-FÖRTJUSNING!!!




 
 
Ingen bild

Challe

26 januari 2011 15:31

Avis jag blir, har då minsann inte fått något sånt brev :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards