Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

De jobbiga samtalet kvar.

Av Bettan - 23 januari 2011 21:45

Helgerna dem bara springer iväg.

Det går för snabbt helt enkelt.

Allt man tänkt göra,

tänkt så många mångar helger

i rad dessutom.

Haha, ja jisses!


När ska man lära sig?

Ta en dag i taget,

göra saker & ting när

tid finnes...

Jobbigt men sant!

Då jag så gärna vill få

så mycket som möjligt gjort

om helgerna.

Men så blir det Aldrig.


Men själv klart får jag

vara glad över det lilla.

Se de ljusa & positiva

i det helt enkelt..

Svårt, men jag måste!

Jag har mycket i mitt huvud.

Mycket jag tänker på.

Grubblar, funderar..

Hjärnan går på hel varv.


Bra saker,

dåliga saker.

Roliga saker,

hemska saker,

jobbiga saker,

Mycket tankar helt enkelt!!


Mycket jag borde göra,

måste göra,

ska göra!!!


Ahhhhh,

kanske börjar jag bli

lite smått galen?!

Men jag klara mig nog

igenom detta..

På med säkerhetsbältet bara!!

Dags för en ny vecka,

nya upptåg,

nya intryck,

nya överraskningar,

nya måsten,

nya möjligheter!!!


Imon är det jag som

ringer ett jobbigt men

behövligt samtal.

FAN, jag har skjutit

upp det fööör länge nu.

Imorgon måste jag!


Och den här gången

hjälper de inte att min

läkare är en kvinna.

Finns inget som skulle

få detta att kännas lätt!


Men jag måste ta tag

i att nu.

Hur jobbigt det än är.

Hälsan den kommer först!

Eller?!

"you will never

put me down again"


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards