Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Varit KÄR länge nu..

Av Bettan - 28 januari 2011 11:00

Jag vet inte om det var i sommras?

Kanske sensommarn eller i höstas?

Då jag såg dessa för första gången i ett reklam blad.

Fan!

Jag blev KÄR dirket.

Dem bara skrek efter mig!


Dem är helt jävla out standing SNYGGA!

Jag har ju presentkort,

kanske lägga till X antal hundra lappar

och köpa mig dem?!


Kanske blir de billigare till våren!?

Kommer i alla fall inte köpa några

nya promenad/jogging skor förrens snön är borta.


Men fan vad jag vill ha dessa,

dessa vackra ljuvliga skor!..

Ni ser att de står mitt namn på dem va??


 


www.sportamore.se


Det är hemsidan jag kollade in idag.

En farlig sida att besöka, haha!

Då dem hade Sjukt Mycket snyggt.


Mycket färger i min smak.

Om man bara hade haft lite MERA pengar...

HAHA!

Då hade jag handla på mig några par skor,

med detsamma...


Men och andra sidan ska dem ju användas oxå!?

Man kan inte bara köpa!

NEJ.


Men kanske köper jag mig ett par nya

vardags skor oxå till VÅREN.

Vem vet?

Kan ju i alla fall önska mig det, nu!


     


GE MIG VÅR NU!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards