Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 29 januari 2011

Fotomodell till yrket.

Av Bettan - 29 januari 2011 21:48

   


Det är min Bill det.

Han passar perfekt som fotomodell!


Idag är jag sjukt stolt över honom.

Han var så duktigt på vår promenad idag,

fan jag blir sååå jävla glad!


Att komma hem och slippa vara sur,

det är underbart!


Som jag skrivit innan,

Bill är väääldigt jobbigt när det gäller

hundmöten ute på våra promenader.

Har han ungefär alltid varit,

och jag har provat ALLT!


Nu gillar vi läget och gör vad vi

kan för avv undvika mötena.

Det är det som funkar bäst lixom!


Hade Bill vatt hälften så GO

på promenaderna som han är inomhus här hemma.

Då hade de vatt en fröjd VARJE dag

när man motionerat honom.


Men hur jobbig han än kan vara,

så är han ändå BÄST!

  


     


Knähund är han oxå,

min lilla 35 kg's klump!


   


En av de bättre kvällarna om ni frågar Bill iaf,

Husse är inte hemma så då får Billan vara i soffan.


Detta händer bara när husse inte är hemma.

Som ni ser hade vi inte fått plats annars...

HAHA!

  

Hundarna är mitt liv!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards