Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Bettan - 10 mars 2011 23:13

Dåligt väder tror jag gör vem som

helst på dåligt humör.

Regn är något jag hatar.

Blött, kallt och smutsigt.


Egentligen ingen mening att

bli förbannad DÅ de inte

hjälper...

Men humöret det sänks alltid

vid regn, iaf hos mig!


Men fan vad stolt jag är

över mig själv att jag verkligen

körde iväg och tränade lydnad.

Ska erkänna att jag var sugen

på att skita i att.

Just pga av vädret!

Så pass mycket avskyr jag regn!


Men jag är nöjd & glad att jag

körde iväg.

Då jag MÅSTE träna.

Dessutom gick det bra idag,

det går framåt om vi säger så!


Att skylla på dåligt väder går

INTE!!!

Ohh nej, jag SKA inte göra

att mera iaf.

Den tiden är förbi!


Numera är det fullt ös medvetslös

som gäller...

Plattan i mattan!..

Ingen vila och ingen ro   

Fredag imon,

och jag kan inte

beskriva i ord

hur glad jag är

över DET!!!


Ihelgen är det

verkligen fullt upp!

Känns nästan lite

stressande, men KUL!!!


Dessutom har jag ju

HELA nästa vecka att

vila upp mig på, HAHA!


Eller nej,

ingen vila & ingen ro..

Just ja.

Men jag är iaf ledig,

LÄNGTAR!


Har värsta abstinensen efter

lååånga & mååånga promenader   


Måtte det bli en fin vecka,

fint väder!

Kanske lite VÅR?!

Så klart är jag uppe

förlänge som vanligt.

Inte lagt mig FÖRE

tolv en dag denna veckan.


Men ändå inte känt någon

precis trötthet.

UNDERBART, haha!

Natti natt.


Av Bettan - 10 mars 2011 06:00

TVÅ MÅNADER har gått sedan

Bror min lämnade Sverige

för att semestra & njuta i

Thailand i TVÅ MÅNADER!


TVÅ MÅNADER!

Det är lång tid,

men fan så snabbt

det har gått!


Men nu är han ÄNTLIGEN hemma,

härligt tycker jag.

Nu kan man andas ut och slappna

av för fullt..

Slippa känna en inre oro!..


 


Kan nog erkänna att det

inte kommer sittas så möt

vid datorn nu framöver.


Då jag haft Bror's jobbe dator,

här i köket.

Men idag ska den lämnas tillbaka.


Och vi har ju flyttat upp datorrummet,

och uppe på är vi inte ofta...

Typ aldrig, haha!


Men jag ska se om Bror min kan

fixa till våran bärbara, haha!


Eller så väntar jag,

så kommer jag få mycket

gjort OM jag skippar

att sitta vid datorn!   

Torsdag.

En snabb vecka.

Måtte denna dag

gå förbi mig så

smärtfritt det bara går..

Iaf i ett högt tempo.


Trevlig Torsdag!




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards