Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Bettan - 13 mars 2011 23:00

FAN vilken rolig dag det varit.

Det blev att jag fick skriva

till domaren.

 

FAN det var KUL!

Riktigt givande och

intressant.

Jag har redan sagt

till att jag Gärna

hjälper till igen på

tävling.

Och så klart vill jag

ju då skriva igen då,
HAHAHA!

 

Nej men klart jag kan

göra annat med.

Kul att kunna hjälpa till

Kul att se så många duktiga

hundar och allt...

Hela grejen,

det var trevligt!!

 

Fick rysningar varje gång

en hund som tävlade i elit

var på planen.

Så jävla OTROLIGT vad man

kan lära dem.

Jag är helt imponerad!!

 

Nu ska jag banne mig sova,

det kommer bli tidiga morgnar

denna veckan.

Men det är MYSIGT,

ljust tidigt nu!

 

Så promenaderna dem kan börja tidigt,

det är BRA!

Ännu mera tid på eftermiddagarna/kvällarna.

Inte för att jag får allt gjort som jag Tänkt göra,

haha!

 

Ahh, strunt samma. Faktiskt

Då jag har SEMESTER!!!

weeeeeeiiiiiiiiiiiii,

jag tar en dag i taget

och bara njuter!   

Var med om en sjuk grej innan

under våran promenad med de

stora gossarna.

Tacka fan för att Stefan han

var med, annars vet jag inte 

vad JAG hade gjort.

 

HAHA!

Sjukt att jag blir så stirrig,

men sådan är jag.

 

Handlar om 2 lösa hundar,

hehe!

Mera skriver jag imon,

då jag inte orkar nu,

Inte heller pallar jag med

att bli förbannad igen.

 

HAHA!

Blir förbannad på bara tanken,

det är sant! 

 

 

Av Bettan - 13 mars 2011 07:31

  

Kling & Klang.

 

Bill & Bull

 

Ying & Yang

  

HAHA!


Blev en timmes runda med alla tre stora boysen

här nu på morgonen.

GÖTT!


Doften av vår gjorde mig glad,

och fågelsången ännu gladare..

MYS!

  


Nu bär det av till Bräkne-hoby

och lydnads tävling.

Antingen blir jag poängvisare lr

skriva till domaren,

vilken som ska bli skoj!


TREVLIG SÖNDAG

  


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards