Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Bettan - 29 mars 2011 21:30

Jag tror jag ska hinna så mycket varje dag.

Men det slutar alltid med en liten form

av besvikelse.

Då tiden inte räcker till!


Helt omöjligt kan tiden räcka till allt.

Men men... vad göra?

Tiden rår vi inte på.


Det gäller bara att TA VARA PÅ TIDEN.

Och det gör jag, försöker iaf.


Focus nu är ju träningen med Egon.

Imorgon kväll drar kursen igång Oxå.


Onsdag kväll och Lördag förmiddag är

det som gäller nu fram tills CERT-provet.


Utöver detta är det Lydnaden och spårningen,

som man ska Fixa Själv.


Nervös och illamående av bara tanken   

Kvällen har tillbringats

i Asarum.

Tränat lydnad med mina

personliga tränare.

Hanna  

Även Stefan och Anders

var med denna kväll.

Och vi hade det trevligt,

Som Vanligt.


Imon är det lydnad IGEN,

som gäller för mig och Hanna.

Innan kursen i Sbg.


Även Torsdag & Fredag,

är inbokade med lydnads-pass.


TRÄNA TRÄNA TRÄNA   


Ikväll klickade vi även in

valparna, eller vi började idag.

Spännande och kul!


Så härligt med Hanna som hjälper oss,

hon har så mycket kunskap att ge.

Och det här med klicker verkar verkligen

vara BRA.


Jag har aldrig gått helt in för att innan,

men är villig att ge det en chans  

Lite bus och mys med alla

vovvarna nu.

Sen får det min själ

bli sängen..


Tidiga morgnar och

fullspäckade dagar,

de sätter sina

trötthets-spår!


God Natt.






Av Bettan - 29 mars 2011 11:50

  

Långasjön halv 8 var det denna morgon.

För att spåra med Lisa & Gaia.

Så jävla nice!


Långasjönäs måste vara något av det

vackraste vi har i Karlshamns kommun!?

Otroligt vacker och härlig natur.

Man blir så lugn och lycklig där i skogarna.


Idag var det som sagt,

spårning som gällde.

Och BRA gick det.

Känns skönt.

JAG ÄR NÖJD!

Egon tog tre av fyra apporter!

Såhär i efterhand ångrar jag

att jag inte tog 5-6 apporter, hehe!


Det gick även BRA

för Gaia och Lisa.


Det får helt enkelt bli vi

tjejer som spårar ihopa,

hahaha!

Då lyckas vi bra nämligen   

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards