Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Bettan - 21 mars 2011 22:11

Kvällens promenad blev en sväng i byn

med Bosse och Bill.

Och så NICE väder!!!

Våren den är påväg,

jag kände de lång väg.


Dessutom gick jag utan långkalsonger,

kryss i taket!!

Första gången i år dem var av.

Lika så gick jag utan halsduk,

även de första gången i år.


Det är positivt!

Det Måste betyda

att våren är på ingång?!

Läkar besöket gick bra,

allt såg fint ut och andningen

den funkade som de skulle.


Så jag kommer inte bli kallad

dit mera för efterkontroll.

Men var de något,

ska jag så klart höra av mig.


Och att jag har ont emellanåt,

när djupa andetag andas.

Trodde han kunde ha att göra,

med något som "hänt" där nålen

satt när de tappade lungan på vätska.


Men tyvärr inget som går att åtgärda.

Antingen försvinner det med åren,

eller lär jag väl mig att leva med att...

Idag har jag äntligen träffat

bror min!!!   

  Två månader i Thailand för hans del,

har ju gjort att vi inte setts.

Och att han kom hem den 9 Mars,

och vi inte ses förrens nu känns

ju väldigt B!


Men idag är det iaf åtgärdat.

Så härligt att ha han hemma, haha!

Sen att det Inte är ömsesidigt,

är en annan femma   


      God natt.     




Av Bettan - 21 mars 2011 12:54

När det inte finns annat,

och tiden den inte räcker till.

Då funkar Billys Pannkakor utmärkt till lunch.


En snabb dusch och lite bus med valparna är

det som prioriteras.

Så dem kan sova medans jag är

hos farbror doktorn.


Stefans lediga vecka,

man han hade möte på jobb

nu här efter lunch.


Härligt att jobba halvdag,

tiden har gått snabbt!

 

Synd bara att jag inte

får vara hemma och

njuta av att inte jobba.

HAHA!

 

Men men,

bara denna veckan sen

ska jag njuta igen..

 

 


Av Bettan - 21 mars 2011 06:00

Återbesök på lungmottagningen i eftermiddag.

Då ska andningen kollas i nån slags maskin.

Lite nervös inför detta...

Då jag ser värsta skräckmaskinen framför mig,

HAHAHA!


Men de ska bli kul att träffa han läkaren igen,

han är så trevlig och rolig.

Lätt att prata med, ja han är allt

som en läkare ska vara.

Enligt mig iaf.


Inte nog med att jag jobbar varannan

vecka nu ett par veckor framöver.

Idag kör vi HalvDag.

Härligt med det på en Måndag,

en extra mjukstart!

  

Trevlig Måndag!





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards