Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Bettan - 7 juni 2011 11:45


  Varje tatuerare säger klart olika saker.

Alla har olika råd & tips.

Det är bara att välja och vraka.


Jag har alltid smörjt mina tatueringar med Helosan

under läkningstiden.

Men denna gången testar jag något annat.


Något som tjejen tipsade om igår.

Och givetvis följer jag MIN tatuerares råd.

Omväxling förnöjer ju   


Det var INTE mindre folk på labbet än sist, SUCK!

Helt smock fullt i väntrummet,

och 16 nr före.


Jaja, de gick rätt snabbt.

Jag var ute på en timme.

BLÄ!


Under mitt besök på Coop efteråt,

fick jag ett samtal från F.kassan

Himmla trevlig handläggare jag har fått.


Mycket information att ta in bara,

hon babblade massa om olika saker och ting.

Jaja, svarade jag...

Blir säkert bra, haha!


Lovade att ringa henne nästa vecka

när jag pratat med Läkaren min.

Och de har jag inga problem med att göra.


Nu får de bli lite lunch,

bestående av en grov nybakad baguette.

Smör, skinka & paprika som serveras med ett kallt glas mjölk.

GÖTT!




Av Bettan - 7 juni 2011 08:15

...på att sova inatt, tillskillnad på andra nätter.

Jag överdrev nog det hela.

Går ju så lång tid mellan tatuerings gångarna,

att jag hinner glömma smärtan och dess svårigheter

att sova.

Beror ju klart på Vart tatueringen sitter...


Men inatt gick de kanon.

Idag känns de inte möt,

härligt!!!


Ska snart köra till apoteket och

köpa smörjmedel till dem.

Helosan är visst ute, haha!

Där ser man vad lång tid de är

mellan mina tatuerings-tillfällen...

 

Mitt Karlshamns besök består först och

främst av ett besök på labb.

Dags med nya prover!


Spännande och se vad som hänt,

ska jag vara ärlig tycker inte jag

medicinen jag fick hjälpt.

Det är fortfarande likadant!....

SUCK!

Dock bara att avvakta till läkaren

ringer nästa vecka..


Han sa jag skulle höra av mig OM

jag blev sämre...

Men nej sämre har jag inte blitt,

det är lixom bara likadant som sist.

Inte behöver jag ringa han då??

Av Bettan - 7 juni 2011 00:45

Jag är så jävla nöjd med min nya tatuering.

KUL!

Och inte gjorde de så jävla ont heller,

förvånad Faktiskt.

Visst kändes DET..

Men inte alls så farligt som jag föreställt mig.

Positivt när de är på de hållet, helt klart!

BILD KOMMER!!!   


Något som där emot kändes, AJ AJ!

De var Egon's tassavtryck.

  

(NY BILD KOMMER, DÄR DEN ÄR MED)

Helt ärligt, de gjorde så ont att jag

ville börja gråta!

Men vad hade de hjälpt, haha!


Och så klart slutade jag me den värsta,

ifyllnad på handleden, bara lite färg i tre blommor.

AJ AJ AJ!!!

Vilken jävla smärta, kändes som om blodet de forsade.

Går inte att beskriva, de måste upplevas!


Ska bli spännande den här natten,

kommer jag kunna sova?

En tatuering på ryggen, en på underarmen

och en svullen handled!?


Men efter allt så är de värt det, hihi!

Föööör,

vill man vara fin får man lida pin   






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards