Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Bettan - 21 juni 2011 14:45

Alla säger ju och alla vet!

Att man ska ta att lugnt när

man är förkyld och allmänt kass.


Egentligen så säger det ju sig själv,

så är det.

Men fan.

Jag har alltid lika dåligt samvete,

eller inte alltid.

Men iaf vid denna förkylningen.


Igår gjorde jag inte ett skit.

Hit intills idag har jag bara

rastat Bob & handlat lite..

  


Jag behöver klippa gräset idag,

har jag behövt läääänge.

Och nu är jag ju extra sugen i och med

vi köpte ny klippare härom dagen.


Men fan orkar jag?

Borde jag?

Ska jag?


Jag behöver oxå rasta de stora gossarna,

även detta är jag fundersam över.

 

Pallar jag detta?

Orkar jag gå med alla tre?

Orkar jag gå två promenader?

 

Såna jävla dilemman,

så jävla jobbigt för själen.

De jobbiga samvetet skriker

även idag...

SUCK!

 

Fick nya sjukintyget idag,

så det blir att köra till jobbet

imorgon med detta.


Även ringa F-kassan,

de lovade jag ju min handläggare

att göra nämligen.


På tal om jobbet firar

jag 7år där Just Idag.

Grattis till mig, oss!

HAHA!


7 år går så snabbt,

jag är glad jag har

ett jobb helt klart.

Även att det inte är

dröm jobbet...


Men i dessa tider för man

vara glad & tacksam helt klart!

Ett fast jobb är ett måste!

Iaf för mig, med villa, volvo & vovve,

hehe   


Utan jobbet hade jag aldrig kunnat

leva livet vi har idag med stort hus

och vårt stora intresse hundarna.

Så Är Det Bara!

 

Måste lägga in och skryta lite,

att muffinsen jag bakade igår.

Nektarin muffins,

var riktigt riktigt GODA!

  

KUL att jag lyckats igen   






 




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards