Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Bettan - 13 juni 2011 23:15

Inför att valparna skulle komma hem

i början på Februari, gjorde vi en hel

del ändringar i hemmet.


Vi flyttade ner sovrummet och

datorrummet flyttades upp.


Men idag, Exakt.

Är valparna sex månder.

    

HERREGUD, vart har denna

tiden tagit vägen???

 

Dem börjar bli stora nu,

och duktigare för varje dag.

Med allt och inget lixom.

Haha!


Ser så jävla mycket fram emot

att få se vad dem kommer växa

upp och bli.

KUL!!!


Från och med idag är det iaf

vi som flyttat upp sovrummet igen.

Hoppas detta kommer gå!

Att valparna dem sover gott även

att vi inte ligger jämte dem.

Men jag tror dem kommer klara

det fin fint!

 

Som sagt börjar dem bli stora,

och mer självständiga...

 

Kände lite att vi måste börja använda

övervåningen igen.

Haha!

Under dessa månaderna har vi knappt

varit där uppe.

KATASTROF!

 

Jag älskar vårt stora hus,

och då ska det ju banne

mig användas oxå!

HIHI   


Ett litet litet minus med stort hus,

haha, ja det är så klart alla fönster.

Idag har jag tatt övervåningen,

även dammtorkat och städat

lite allmänt här och där.


Men imorgon fortsätter det här nere.

har ju BARA 10 fönster till då att göra,

HAHA!

God natt.

Av Bettan - 13 juni 2011 09:45

Samtalet till sjukhuset är gjort.

Denna gången svarade iaf en trevlig

telefonist.

Haha, eller hon är sjukskötarska.

Men men, trevlig faktiskt!


Hon skulle vidabefodra det jag sa,

till min läkare och höra av sig.

När detta blir, ja de vet jag inte.

Men höra av sig skulle hon iaf...


Så jävla trött på detta nu,

hade de gått hade jag fan

köpt mig en Ny Frisk Mage.

USCH, jag blir så arg...


Arg och lessen när jag tänker på att,

att detta är något jag Måste leva med.

Varför? Varför jag?

Frågan ALLA sjuka ställer sig tror jag...

Och inte fan får vi några svar heller.


Tröstade mig med lite shopping

Ellos.se

HAHA!


Själv klart på REA.

Inge annat,

nej nej!

REA ska det va,

annars handlar jag inte!


Blev bland annat ett par jeans,

119kr.

En klänning,

 53kr.

BILLIGT ELLER VAD??


Lite annat oxå slank ner,

men allt som allt 500kr.

ME LIKE REA!

ME LIKE ELLOS!!

 

Nu ska jag se om jag kan

gå en sväng med de stora

pojkarna..

Innan värmen den blir olidlig.


Följande timmar kommer bestå

av fönster putsning.

FAN jag hatar det,

Men jag MÅSTE.

Pinsamt smutsiga!

Blääää   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards