Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Bettan - 18 juni 2011 22:45

Natten har varit förskräcklig,

dagen började kasst.


Men framåt eftermiddagen,

lättade allt och jag fick avnjuta

ett härligt lyckorus.


Där av alla ställen som jag trivs bäst,

i skogen.

Med hundarna.


Under en timme hade vi kört igenom

alla fem dogsen på olika övningar.

Valparna fick så klart något kortare pass,

men de var lika nöjda för det.


Min lycka är total när jag får se dogsen´s

glädje & deras lycka!

Av att arbeta i skog och mark.

Det värmer så gott i kropp och själ,

hela jag ler & blir så jävla glad!

 

Även kvällen gick i hundarnas tecken,

då var de lydnad på schemat.

Och dessa övningar blev vi oxå

väääldigt nöjda med.


Känns som om allt flyter på bra nu,

det går framåt helt enkelt.

UNDERBART!


Men dagens absoluta höjdpunkt

var Lennart´s blodspår här nu hemma

ikväll.

FAN vad han är bra min bruna björn!

6 månader gammal, inte spårat jätte

många gånger, men de går framåt

som på räls!!!


Livet med hund är så jävla KUL!!!


I am so happy right now.







Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards