Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Bettan - 27 juni 2011 23:18

Jag kunde inte slita mig ifrån

min trimmer denna kvällen heller.

HAHA.

Det blev 1½ timmes körning,

och mjölksyran var ett faktum.


Tror dock jag överdrev körningen

lite lite granna.

Ont som fan i axlar & rygg nu.

Kanske kortare pass är bättre??


Men fan tiden den bara går & går,

och allt flyter på.

Måste fortsätta imon, helt klart.

Kanske kör jag klart att då?!

Eller tar jag i övermorgon oxå.


När jag väl kört klart kommer jag

lätt ha kört minst ca 1000 kvadrat meter.

Strångt gjort då, hehe!


Snyggt och bra blir det oxå,

haha!

Härligt att se resultat!

Me Like!


Önskar bara att kvälls energin

kunde kommit tidigare under

dagarna istället.

Det hade underlättat!

 

Nu är jag pigg som satan här,

haha!

Antar kortisonen har den påverkan?!

Eller de e bara vad jag tror.

Men som sagt lite mera energi DagTid

skulle sitta fin fint!

 

Varmt har de varit idag,

riktigt varmt.

Och nej jag ska INTE klaga.

HEHE!

 

Men lite dåligt med motion till

dogsen pga värmen.

 

Tränat 2 små pass lydnad med både

Egon och Bill idag iaf.

De fick sig en varsin liten kiss & bajs

runda nu ikväll.

 

Medan Bosse och jag cyklade 2 km,

och även gick en liten kiss & bajs runda.

 

JAG hoppas kunna stiga upp TIDIGT

imorgon och gå med dem då.

Kanske kan de bli en lång runda??

Vi får se.

Ska inte planera eller säga för mycket.

 

Men detta är iaf nåt önske tänkande

ifrån mig..

Hoppas kan man ju göra!

tssssss   

 

Av Bettan - 27 juni 2011 17:29

...har man ont eller ont då??

Så vaknade jag inatt iaf,

tänk mensvärk gånger tio.

Så jävla obehagligt!


Visste inte hur jag skulle

ligga, sitta eller stå tillslut.

Men lustigt nog somnade jag

iaf till slut.


Denna magvärk har jag känt

lite då och då nu senaste.

Nere i magen och precis som

mensvärk men starkare smärta.

Jobbigt men sant!


Har haft så många OLIKA

ont i magen nu detta året,

hel sjukt!!

Den ena värre än den andra,

helt klart...

 

Käkat kortisontabletterna sedan

förra Fredagen nu med ju,

men fan ingen förbättring ÄN.

 

Ska de ta så lång tid?!

 

Sist gick jag ju på sprutor ett

bra tag innan jag fick tabletter,

så jag kan inte jämnföra nu!

 

Har inge annat val än att vänta och

se hur de utvecklar sig ju.

Den 7 juli har jag telefontid med

läkaren min igen iaf.


Då hoppas jag på att sett resultat,

på ett eller annat sätt!

Sen går han på semester!?

Vad händer med mig då?!

 

Den som lever får se...

Idag har vi varit i världens

tråkigaste affär, BILTEMA.


Usch vad jag Ogillar den affären.

Så jävla tråkig!

Värsta MANS affären ju...


Och jag som är en "lågpris" butik

älskare annars...

HAHA!

Men INTE Biltema..


Staket stod på shopping listan,

utomhus aktiviteterna ska dras

igång här hemma nu..


Stefan han har ju semester nu,

KUL att ha han hemma <3


Ingen ro och ingen vila här inte,

framsidan SKA göras klar detta året.

Så hoppas vi på en lugn sommar nästa år,

iaf vad de gäller att jobba hemma.


Inte JÄTTE mycket som ska göras

detta året, men det är tillräckligt.

Staket ska upp, plattor ska läggas,

plank ska sättas och jord ska strös ut,

garaget & stugan ska målas klart.

Och två nya hundgårdar ska byggas.


HAHA,

OJ de är helt klart en del att göra.


Jaja, en dag i taget.

Det är vårat motto!





 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards