Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Bettan - 15 juni 2011 11:30

Kursen som jag gått med Egon,

har nu tagit sommarlov.

Vi ska givetvis träna på egen hand.

Och jag tycker vi varit duktiga, haha!


Och så har vi mycket gått tränings sällskap.

Vi tränar med Yvonne & schäfern Knut.

Dem är redan färdig utbildade och grymt

duktiga.

Mycket ute och tävlar med mera.

Yvonne har mycket kunskap och råd till

mig och Egon.


Det är verkligen guld värt!

Vi tränade i Lördags, vilket gick bra.

Men träningen igår kväll gick

jävla ännu bättre!


Fan jag är så nöjd med Egon.

Han lär sig bara mer och mer,

och han blir bättre & bättre.

Även jag lär mig mer och mer,

och jag blir säkrare & säkrare.


Oroade mig för bevaknings biten

innan, MYCKET.

Men de känns lättare & lättare där,

känns inte lika långt bort som innan.

Jag tror jag börjar se ljuset i tunnlen....


Vi bestämde igår att fortsätta träffas

under sommaren och träna.

Detta ser vi verkligen fram emot!!


Inte har jag putsat några

fönster än idag. HAHA!


Varit på lång runda med de

stora gossarna.

Mysigt!


Får passa på medans vädret

är mindre bra.

Inte alls så varmt idag,

vilket är bra i ut-och-gå-syftet.

MEN inte annars!


Vart tog sommaren vägen?!

 

Frågar ni mig är jag lixom

världens bästa lilla syster!

Hade jag haft mig själv som

lilla syster hade jag varit

GLAD   


Men sen kanske jag är för snäll?

Eller nej!

Jag gör allt för min bror,

så är det bara!

  

Blev en hel del skjutsande på

honom nu i helgen som var

då de var Rock Festivalen.

Hit och dit, fram & tillbaks...


Igår hjälpte jag honom rasta Bob,

detta ska jag även köra och göra

nu snart!

  

Måste ju berätta att Bob1s svans har

läkt och ser bra ut.

Håret är påväg ut igen,

och snart är de som vanligt!


Härligt att det läkte,

så amputering slapps göra.

Svansen har ju sin charm i sig,

även att den gör jävligt ONT

att bli rappad med, haha!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards