Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Bettan - 14 juni 2011 23:30

Igår fönsterputsning,

idag regn.

KUL!


Nej det är så satans typiskt.

Min sort av otur.

Haha.


Tog två fönster här nere idag,

resten får bli imorgon.

Som tur var blev de inget ös-regn

denna dag.

Tror de flesta fönstrena klarade sig,

eller jag hoppas det iaf!!

Pallade inte kolla dem,

hade bara blitt så sur om jag märkt

att alla blitt "smutsiga" igen...


Regnet medförde iaf något gott,

kanelbulle bak blev det idag.

Inte blev dem snygga, haha!
Men fan så Goda.

Huvudsaken kaá   


Gjorde även en plåt med muffins,

persiko muffins.

Det ni!!

Min fantasi i bak-världen är de Inget

fel på iaf, hihi!

Även dessa blev Goda.


Då våran goda vän Hanna är

gluten allergiker ska jag en

dag nu snart, (hoppas jag)

Baka glutenfria muffins!

Måste ju ha något att bjuda

på när hon kommer   

Natti natt.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards