Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Bettan - 29 juni 2011 23:48


Givetvis menar jag kläder till människorna

som tränar & lever med hund.


Arrak Outdoor

 

Mycket snygga kläder!

Men ack så dyra.

Varför?!

Ingen aning,

men man antar ju att dem är BRA.


Upp till bevis om de väger upp prislappen,

men givetvis handlade jag på REA!

REA shopping är ju MIN grej!


 

SNYGG tröja till mig,

tilläggas ska att den är SÅ mycket snyggare i verkligenheten.

Kostade 295kr.

Har kostar 695kr. 


  

Vind & vatten avvisande dress TILL MIG.

250kr var priset jag fick betala.

Har kostat 995kr.


  

Var ju tvungen att köpa något till Stefan oxå, hehe!

Han fick sig en ny och snygg väst.

Kostade 295kr.

Har kostat 725kr.


Antar ni förstår mig nu när jag skrev

att deras kläder var DYRA.

 

Men detta är egentligen inget jämnfört

med andra märken.

Finns ju hur dyra kläder som helst...


Så jävla gött att jag inte är ett dugg intresserad

av mode och sådant trams.

Jag köper efter MINA ögon!

Och min plånbok.



Av Bettan - 29 juni 2011 14:13

Klockan tio pakerade vi nere

i hamnen idag.

Bodil och Lennart skulle få

sig en tur på stan var vår tanke.

Och så blev det!


Dem är så otroligt duktiga & lugna!!

Jag blev så glad än en gång att gå

med dem små där..


Andledningen var miljöträning till

valparna så klart.

Men oxå att jag skulle hämta tröjan

på Intersport jag la undan igår.

HIHI!   


Intersport har ju flyttat till CityGallerian.

CityGallerian som jag för övrigt inte

är speciellt impad över.

Tycker det är så stelt och sterilt där inne!?

Visst är de snyggt, men tråkigt!...


Och för första gången fick jag inviga deras

DYRA nya "snygga" toaletter.

 

Jag såg att de var REA på Cubus,

och jag tänkte att jag hinner in

en liten liten snabbis!

MEN de var väl gud som straffade mig,

HAHA!

 

Och ni vet att det går ju ibland att

låsa på toaletter UTAN att man har

lagt i nya pengar.

Iaf har jag vatt med om att det gått,

på visa ställen förr i tiden.

 

MEN den turen hade jag INTE idag!

Typiskt eller vad??

 

Och några lösa mynt har jag aldrig,

knappt lösa pengar.

Men tacka GUD för idag hade jag

en femtio lapp.

 

Och tur nog gick jag växla i sminkbutiken.

Inte var hon jätte glad eller trevlig,

men jag fick iaf min 5 krona!

 

Dyrt.

5 kronor för att gå på dass.

MEN ibland är de värt att,

haha!

SOM IDAG!

 

 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards